Detroit Become Human - Burzowa noc: wszystkie zakończenia, cz. II

Opis kolejnych dwóch zakończeń rozdziału.

Na poprzedniej stronie ( Detroit Become Human - Burzowa noc: wszystkie zakończenia, cz. I) zamieściliśmy opis siedmiu możliwych zakończeń rozdziału. Poniżej opisaliśmy kolejne dwa, a także wyjasniliśmy, w jaki sposób dotrzeć do nich.

Poniżej zostały opisane wszystkie możliwe zakończenia rozdziału Burzowa noc, a także drogi, które do nich prowadzą:

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Droga do zakończeń: Todd uszkodził karę na zewnątrz (dachu) - 19; Kara i Alice uciekły przed Toddem - 23

Zanim opiszemy zakończenia: Todd uszkodził karę na zewnątrz (dachu) - 19 oraz Kara i Alice uciekły przed Toddem - 20, najpierw wyjaśnimy wszystkie możliwości i konsekwencje wyborów po tym, jak Kara dotrze do Alice przed Toddem (1). Poniższe działania prowadzą do kilku zakończeń jednocześnie, a to - które obejrzysz - może zależeć od jednej decyzji.

059

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Gdy wejdziesz do pokoju dziewczynki, to podejdź do niej, aby z nią porozmawiać. Po wybraniu jednej z trzech opcji dialogowych („Uciekaj z Alice”, „Zamknij pokój” i „Porozmawiaj z Toddem”), zdecydujesz o dalszych losach dziewczynki i androida.

062
  • przemów Toddowi do rozsądku (3; opcja dialogowa: „Porozmawiaj z Toddem”) - wówczas Todd wypchnie Karę na górę (4), a rozdział przeniesie się do momentu, gdy to Todd dotrze do Alice przed Tobą (2);
  • ucieknij (5; opcja dialogowa: „Ucieknij z Alice”) - Kara i Alice wyjdą na korytarz. Schowaj się w łazience, sypialni Todda lub w toalecie (Ukryj się na korytarzu - 6). Poczekaj, aż mężczyzna przejdzie do pokoju córki i wyjdź na korytarz. Jeśli ci się nie uda schować (7), to dalszy część rozdziału potoczy się tak, jak w przypadku gdybyś dotarł do Alice po Todzie (2);
  • koniec czasu (9; opcja dialogowa: „Zamknij pokój”) - gdy Todd pójdzie (8) na górę, będziesz miał chwilę, aby zamknąć na klucz pokój. Jeśli się nie uda i skończy się czas (9), to mężczyzna przebije się do sypialni (10);
  • zamknij drzwi (11; opcja dialogowa: „Zamknij pokój”) - masz kilka sekund, aby zamknąć drzwi na klucz, co nie jest trudnym zadaniem. Następnie możesz złapać lampę (12) lub porozmawiać z Alice (13). Jednak to doprowadzi do tego, że Todd przebije się do sypialni (10). Trzecią opcją jest otwarcie okna (14), gdyż za nim znajduje się przejście na zewnątrz. Jest to droga ucieczki, którą zauważyłeś (15) w rozdziale Nowy dom, a teraz możesz z niej skorzystać.
063

Zakończenie: Todd uszkodził Karę na zewnątrz (dach) - 19

Opis zakończenia powstał na podstawie: Droga do zakończeń: Todd uszkodził karę na zewnątrz (dachu) - 19 oraz Kara i Alice uciekły przed Toddem - 23, punkt czwarty, ostatni.

Skorzystaj z wyjścia z domu przez okno. Gdy Alice wyjdzie przez nie (przekonaj ją to tego najpierw, że to dobry pomysł), możesz wyjść (16) razem nią lub stawić czoła Toddowi (17). Wybierając pierwszą opcję, najpierw odepchniesz ojca, a następnie znajdziesz się na dachu razem z dziewczynką. Jeśli w porę nie chwycisz Alice, żeby skoczyć na dół (Nie udało się uciec oknem - 18), to Todd uszkodzi Karę na zewnątrz (19).

060

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Zakończenie: Kara i Alice uciekły przed Toddem (23)

Opis zakończenia powstał na podstawie Droga do zakończeń: Todd uszkodził karę na zewnątrz (dachu) - 19 oraz Kara i Alice uciekły przed Toddem - 23, punkt czwarty, ostatni.

Gdy skorzystasz z wyjścia z domu przez okno, to najpierw Alice wyjdzie przez nie (przekonaj ją to tego najpierw, że to dobry pomysł). Następnie ty wyjdź (16) przez okno. Odepchnij ojca, by znaleźć się na dachu razem z dziewczynką. Chwyć Alice (nieć ją), żeby skoczyć na dół (Ucieknij oknem - 20).

Kiedy Kara i dziewczynka spadną na ziemię, pobiegnijcie do autobusu (21). Wykonaj to szybko, aby go nie przegapić (złap autobus - 22).

061

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Zobacz też:

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami