Detroit Become Human - Burzowa noc: dotrzyj do Alice przed lub po Toddzie

Na ratunek Alice.

Na tej stronie opisujemy, w jaki sposób dotrzeć do kluczowych momentów tego rozdziału, czyli: Dotrzyj do Alice przed Toddem (12) i Dotrzyj do Alice po Toddzie (11). Te dwa wydarzenia wpływają na dalsze losy Kary i Alice, a w konsekwencji na zakończenie rozdziałów, których opis znajdziesz na stronach:

Przypomnijmy, że powyższe zdarzenia będą dostępne jedynie, gdy Kara została defektem (1). W innym wypadku dojdzie do smutnego finału, który opisaliśmy na stronie: Detroit Become Human - Burzliwa noc: początek.

Przełamanie bariery doprowadziło do tego, że Kara została defektem (1). Aby pomóc Alice, masz dwa sposoby, żeby zrobić:

052

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Dotrzyj do Alice po Toddzie (11)

W momencie gdy staniesz się defektem możesz wejść na górę albo pozostać na dole. Decydując się na drugą opcję, możesz przemówić Toddowi do rozsądku (2). Podejdź do niego i rozpocznij dialog. Wówczas mężczyzna zepchnie Karę na dół (4) i wejdzie na górę (5). Tak samo potoczy się akcja, jeśli android stanie na drodze Toddowi (3). Aby tego dokonać poczekaj za ojcem Alice przed schodami.

Gdy Todd wejdzie na górę (5), wstań z podłogi i idź na górę (6). Masz teraz dwie możliwości:

  • idź od razu do pokoju Alice, aby dostać się do Alice po Toddzie (11)
  • wejdź do pokoju Todda. W jego szafce nocnej znajdziesz broń, którą będziesz mógł wykorzystać za kilka chwil. Ta opcja będzie dostępna, jeśli w rozdziale Nowy dom zauważyłeś broń (7), którą Todd trzyma w szafce. Dzięki temu weźmiesz pistolet (8).
053

Inną możliwością dotarcia do Alice po Toddzie (11) jest poczekanie na ojca na piętrze, po przełamaniu bariery, na przykład przed pokojem córki. Wówczas zostanie odblokowana akcja: Kara staje na drodze Todda na górze (9). To doprowadzi do tego, że Todd wepchnie Karę na górę (10).

Dotrzyj do Alice przed Toddem (12)

Dotarcie do Alice przed Toddem jest o wiele prostsze aniżeli dostanie się do pokoju córki, w którym ojciec już tam będzie. Gdy przełamiesz barierę, a Kara zostanie defektem (1), to wejdź na górę (2) i przejdź do pokoju Alice, nie wchodząc - po drodze - do żadnego innego pomieszczenia. Jeśli wybierzesz tę ścieżkę, to nie będziesz mógł skorzystać z broni, która znajduje się w szafce Todda (więcej informacji na temat znajdziesz powyżej).

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami