Przedstawiciele Take-Two Interactive wypowiedzieli się na konferencji Cowen and Company w Nowym Yorku na temat DLC. Wydawca serii GTA i Red Dead Redemption przyznaje, że to bardzo opłacalny model biznesowy.

- Traktujemy DLC jako interesujące rozwiązanie. Czy taki system jest odpowiedni, zależy jednak od gry - powiedział Karl Slatoff, dyrektor generalny firmy. - Dla nas to opłacalny, a dla odbiorców angażujący model biznesowy. Pozwala graczom kontynuować zabawę w sposób, do którego się przyzwyczaili.

Mimo pozytywnych wypowiedzi odnośnie DLC, Slatoff nie sprecyzował, czy możemy spodziewać się uzupełnienia podstawowej wersji Red Dead Redemption 2 o dodatki (dzięki, GameSpot).

red
Być może Rockstar zmieni podejście do DLC, skupiając się na historii

- Deweloperzy z Rockstar wyraźnie zaznaczyli, że rozważą opcję skorzystania z DLC, jednak nie ogłosili nic w związku z Red Dead ani innymi przyszłymi grami - tłumaczy menedżer.

Przypomnijmy, że twórcy GTA 5 planowali opracować dodatek fabularny do gry. Zrezygnowano jednak z pomysłu, skupiając się na komponencie sieciowym. GTA Online jest regularnie uzupełniane o darmowe dodatki od 2013 roku.

Red Dead Redemption 2 zadebiutuje 26 października na PlayStation 4 i Xbox One. Pokierujemy Arthurem Morganem, prawą ręką przywódcy gangu. Zadaniem bohatera będzie troska o uzupełnianie zapasów grupy i dbanie o wysokie morale. Powróci system honoru oraz spowolnione tempo podczas strzelania.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.