Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Z God of War usunięto kilka walk z bossami

Zabrakło czasu.

Serwis GamingBolt przeprowadził wywiad z reżyserem God of War - Corym Barlogiem. W rozmowie deweloper przyznał, że z gry usunięto kilka walk z bossami, ponieważ produkcja zajęłaby zbyt dużo czasu.

Uwaga na drobne spoilery (nie związane z linią fabularną).

Wśród ponad 5 milionów nabywców, którzy zagrali w God of War, znalazły się osoby zwracające uwagę na niewielką liczbę walk z potężnymi przeciwnikami. Tych jest o wiele mniej niż w poprzednich odsłonach cyklu. Barlog twierdzi, że nie miał innego wyjścia.

Zobacz: God of War - Poradnik, Solucja

„Było kilku bossów, których musiałem usunąć w trakcie prac nad grą. To dlatego, że nad każdym takim przeciwnikiem pracuje nawet 20 osób i to przez rok lub dwa” - tłumaczy deweloper.

Stworzenie bossa to nie łatwa sprawa

„Niektórzy mówią: »Za mało jest w grze bossów!«. Jesteście chciwi. Ja sam chciałbym, żeby w grze było o 10 więcej takich przeciwników, ale wtedy prace nad całym projektem zajęłyby jakieś 20 lat” - dodaje.

Barlog zwrócił też uwagę, że kluczowa w pracach nad grą jest umiejętność wybierania fragmentów niepotrzebnych oraz tych, na których warto się skupić. Reżyser uznał, że walki z bossami nie są aż tak ważne w doświadczeniu, które chce zaprezentować graczom.

Poprzednie odsłony cyklu oferowały więcej spotkań z potężnymi przeciwnikami

„W pewnym momencie ambicja przerasta zasoby i czas. Chcesz zaprojektować tak wiele, ale musisz wybrać, co zrobi w grze większe wrażenie. Trudno jest z czegoś zrezygnować, ale są pewne priorytety” - mówi Barlog.

Niewielka liczba bossów nie przeszkodziła nam w nagrodzeniu produkcji złotym znakiem Rekomendacji. „Posiadacze PS4 otrzymują doskonałą grę akcji, a przy okazji jedną z najlepiej wyglądających” - czytamy w naszej recenzji God of War.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

God of War

PS4, PS2, PC

Powiązane tematy
PS4
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze