Detroit Become Human - Nowy dom: początek, posprzątaj na parterze

Sprzątamy w domu Todda i Alice.

Rozdział Nowy dom jest kontynuacją wątku rozpoczętego w misji: Wstęp, w której poznajemy androida Karę i jego właściciela, Todda. Scena rozpocznie się jazdą w samochodzie.

Gdy postacie dotrą na miejsce, otwórz drzwi (skieruj prawą gałkę w prawo, a następnie ruchem okrężnym przesuń ją ku górze) i dołącz do Todda (1). Za pomocą R1 możesz zmienić widok kamery. Rusz w stronę mężczyzny. Wejdziecie do jego domu, który będzie miejscem pracy Kary.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Todd od razu przekaże ci, co musisz wykonać, ustawiając cię w szeregu. Musisz posprzątać na parterze. Podejdź do stołu, który mieści się po prawej stronie. Zbierz talerze i butelkę. Przejdź do kuchni. Podejdź do zmywarki (A) i użyj jej. Po zeskanowaniu sprzętu, okaże się, że nie działa. Kara zamówi niezbędną część. Niestety, naczynie należy umyć ręcznie.

006

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Podejdź do zlewu (B) i postaw naczynia. Kara zacznie myć talerze. Przechyl pada i użyj touchpada, aby wykonać polecenia, które pojawią się na ekranie. Gdy pozmywasz naczynia (2), Todd poprosi maszynę, by podała mu zimne piwo. Podejdź do lodówki (C) i wyjmij z niej butelkę napoju alkoholowego. Następnie postaw ją na stoliku przed mężczyzną.

Wróć do kuchni. Podejdź do blatu i spróbuj zebrać kartony po pizzy (D). Okaże się, że aby to zrobić, musisz trzymać kosz na śmieci. Podejdź do kubła, który stoi przy ścianie obok kaloryfera, i posprzątaj z blatu kuchennego, lady, która oddziela kuchnię od salonu, oraz ze stolika, przed którym siedzi Todd.

007

Następnie zabierz worki na śmieci i wyjdź z nimi na ulicę (tymi samymi drzwiami, którymi Kara weszła pierwszy raz do domu). Wyrzuć je do kubła i wróć do domu. Odblokowałeś akcję: wynieś śmieci (3), dzięki której możesz przejść do kolejnego etapu. Jeśli chcesz na tym zakończyć sekcję, możesz zdać raport Toddowi. Jeżeli jednak wolisz wykonać pozostałe czynności, zapoznaj się z poniższymi informacjami.

Podejdź do stołu, pod którym siedzi Alice (naciśnij L1, aby ją podejrzeć). Przeczytaj dwa artykuły: ”Potęga androidów” oraz „Wsiąść do pociągu” (4), które znajdziesz w magazynie leżącym na stole. W rogu pokoju, na lewo od telewizora, znajdziesz odkurzacz. Gdy przejdziesz między Toddem a TV, ten wścieknie się (5), że Kara zasłania mu widok. Posprzątaj książki leżące na ziemi, a następnie włącz odkurzacz (6).

008

Teraz wyjdź na podwórze (7). Skorzystaj z drzwi umiejscowionych w kuchni. Podejdź do czerwonego pojemnik (E)a i zbierz pranie (F). Obróć się. Zauważysz dziewczynkę. Podejdź bliżej i porozmawiaj z Alice (8). Wejdź do domu przez drzwi po prawej stronie. Postaw pojemnik z praniem obok pralki i zacznij robić pranie (9). W kolejnej sekwencji zdarzeń doprowadzisz do odnalezienia narkotyku - Bordo (10), a w następstwie tego rozwścieczysz Todda (11).

Udaj się do Todda, który siedzi na kanapie. Porozmawiaj z nim - Kara zda mu raport z wykonanych prac. Dzięki temu możesz udać się na górę (12), co wiąże się odblokowaniem punktu kontrolnego: Idź na górę (13). Zanim wejdziesz po schodach, porozmawiaj z Alice, która siedzi przy oknie. W ten sposób polepszy się relacja pomiędzy nią a Karą.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami