Bethesda opublikowała na Twitterze trzy tajemnicze grafiki. Zdjęcia przedstawiają zegar Big Bena, rakietę kosmiczną wystrzeliwaną w kosmos oraz skrzyżowanie dróg. Niewykluczone, że firma zapowiada ujawnienie Rage 2.

To kontynuacja reakcji wydawcy na ujawnienie przez Walmart drugiej części post-apokaliptycznej produkcji. Jeszcze wczoraj informowaliśmy, że na oficjalnym profilu gry na Twitterze udostępniono zdjęcie „poprawiające błędy” pracowników sieci sklepów. Uwagi przekazano z wykorzystaniem różowych znaków i napisów.

Używając tego samego koloru przerobiono zdjęcia wieży zegarowej, rakiety i skrzyżowania, przy czym dwie pierwsze fotografie wskazują na numer 5-14. Niewykluczone więc, że Rage 2 zostanie zapowiedziany już w poniedziałek, 14 maja.

11
22
33

Grafik nie okraszono żadnymi podpisami, więc nie znamy szczegółów. Gracze spekulują, że nowy Rage mógł zostać osadzony w Londynie, jednak wciąż nie wyjaśnia to zagadki rakiety i ruchliwego skrzyżowania. Istnieje również możliwość, że zdjęcia nie są nawiązaniem do strzelanki.

Rage od id Software zadebiutował w 2011 roku, uzyskując mieszane oceny. To osadzony w półotwartym świecie post-apokaliptyczny FPS, w którym walczymy z mutantami, bandytami i żołnieżami, wykonując misje dla różnych postaci. Za produkcją stał John Carmack, współtwórca serii Doom oraz Quake.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Pierwsza wersja Doom 4 „nie miała duszy”

Pete Hines z Bethesdy: „Nie chcę, by graczom wydawało się, że nadal znajdują się w latach 90.”

Marka Rage „nie jest martwa”

Tim Willits z id Software: „Jestem dumny z wykreowanego uniwersum”.

John Carmack o nowych konsolach, czujniku Kinect i cyfrowej przyszłości

„To niesamowite, jak nowe konsole podobne są do siebie pod względem możliwości.”