W ofercie kanadyjskiego oddziału Walmart pojawił się wczoraj szereg niezapowiedzianych dotąd tytułów, a wśród nich Rage 2. Na doniesienia odpowiedziano w humorystyczny sposób, „poprawiając” pracowników sieci.

Dostępne w ofercie produkcje pojawiły się jako tak zwane placeholdery - z tymczasowymi grafikami i tytułami. Z tego faktu postanowili zażartować administratorzy oficjalnego profilu Rage na Twitterze.

Zrzut ekranu „zakreślono” różowymi znakami i napisami, w humorystyczny sposób wytykając szereg błędów, takich jak nieprawidłowa okładka, brak oznaczenia kategorii wiekowej, źle dobrana czcionka i brak wielkich liter w tytule gry. „Hej, Walmart, oto kilka uwag” - napisano w publikacji.

Mimo licznych błędów, sieć supermarketów otrzymała symboliczne „A”, czyli najwyższą notę w amerykańskim systemie oceniania. Ikona pochodzi z tytułu gry.

Tego typu odzew na oficjalnym Twitterze gry, po trzech latach bezczynności, może sugerować prace nad produkcją. Wszystkiego dowiemy się najprawdopodobniej podczas czerwcowych targów E3.

rage
Rage cechowały klaustrofobiczne lokacje

Rage od id Software zadebiutował w 2011 roku, uzyskując mieszane oceny. To osadzony w półotwartym świecie post-apokaliptyczny FPS, w którym walczymy z mutantami, bandytami i żołnieżami, wykonując misje dla różnych postaci. Za produkcją stał John Carmack, współtwórca serii Doom oraz Quake.

Do gry zaimplementowano technikę MegaTexture, odpowiadającą za kreowanie oryginalnych tekstur w każdym miejscu lokacji. Rozwiązanie powodowało jednak liczne niedogodności - przy szybkim obrocie postacią tekstury nie ładowały się wystarczająco szybko.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Pierwsza wersja Doom 4 „nie miała duszy”

Pete Hines z Bethesdy: „Nie chcę, by graczom wydawało się, że nadal znajdują się w latach 90.”

Marka Rage „nie jest martwa”

Tim Willits z id Software: „Jestem dumny z wykreowanego uniwersum”.

John Carmack o nowych konsolach, czujniku Kinect i cyfrowej przyszłości

„To niesamowite, jak nowe konsole podobne są do siebie pod względem możliwości.”