W trakcie przygody wielokrotnie spotkasz charakterystyczne, zielone kruki, które często przesiadują w różnych miejscach.

Są to kruki boga Odyna, który dzięki nim obserwuje wydarzenia dziejące się w wielu światach.

Zabicie chociaż jednego ptaka (najłatwiej rzucić w nie toporem z dystansu) automatycznie rozpoczyna pracę o nazwie Oczy Odyna, polegającą na eliminowaniu tych zwierząt.

Pamiętaj, że wyeliminowanie każdego ze "szpiegów" Odyna zapewnia punkty doświadczenia (XP). Ponadto wykonanie poszczególnych et

Warto dodać, że w kruki wydają charakterystyczne dźwięk, dzięki czemu można łatwiej zlokalizować je podczas pobytu w danej lokacji.

Kruki występują w różnych miejscach krain. Poniżej znajdują się opisy oraz ich lokalizacje zaznaczone na mapach.

Poniższe opisy dotyczą kruków Odyna występujących się w świecie ludzi, czyli Midgardzie.

Magazyn Fafnira

Kruk #1

p029

Po dotarciu do lokacji Magazyn Fafnira trafisz na plażę, gdzie znajduje się winda. Wjedź nią na górę I spójrz na jej szczyt, a zobaczysz ptaka siedzącego na drewnianej belce.

Najciekawsze oferty i promocje dla graczy: Hity jesieni - zamów przed premierą. Zobacz także: Samsung Gear VR 2017 z kontrolerem

Kruk #2

p030

Drugi z kruków lata nad sklepem krasnoluda Sindriego.

Kruk #3

p031

Po minięciu sklepu Sindriego przejdź przez małą jaskinię. Po kilku krokach trafisz do zamglonego lasu. Kruk siedzi na gałęzi na poziomie oczu bohatera na wprost wejścia do lasu.

Kruk #4

p032

W tym samym lesie, co poprzedni kruk. Ptak siedzi nad wejściem do jaskini.

Kruk #5

p033

Po przejściu przez jaskinię dotrzesz do kamiennego mostu z okrągłym środkiem. Ptak lata nad mostem.

Wybrzeże Dziewięciu

Uwaga - jest to bardzo zróżnicowana lokacja, który składa się z wielu mniejszych regionów. W nawiasach zostały podane ich nazwy.

Kruk #1 (Krucze Klify)

p025

Po minięciu placu z martwym olbrzymem zlokalizuj ścieżkę prowadzącą do bramy po lewej. Kruk jest na szczycie góry przed tobą.

Kruk #2 (Wybrzeże Dziewięciu - Wieża Niflheimu)

p026

Po wjechaniu windą z doku na szczyt wieży skieruj się w prawo. Zniszcz skrzynie leżące obok zwłok z artefaktem, a zobaczysz przed sobą w dole wrak statku. Na jego dziobie znajduje się ptak.

Kruk #3 (Wybrzeże Dziewięciu - Wyspa Śmierci)

p027

Z lewej strony od doku znajdziesz zwężenie między dwoma skałami. Kruk jest między nimi na ziemi.

Kruk #4 (Wybrzeże Dziewięciu - Żelazna Zatoka)

p028

Po dotarciu do wraku statku strąć wybuchową wazę z masztu z lewej, następnie rzuć w drugą w prześwicie na prawo od trującej mgły wewnątrz kadłuba, a potem od zewnątrz zniszcz jeszcze jeden ładunek pod statkiem. W ten sposób oczyścisz przejście na jego pokład. Kiedy wejdziesz na górę zwróć uwagę na głazy z lewej strony. Zobaczysz latającego nad nimi ptaka.

Kruk #5 (Wybrzeże Dziewięciu - Skalne Wodospady)

p036

Po wspięciu na górę po łańcuchu dotrzesz do miejsca, gdzie musisz opuścić na dół drewniany most. Nad górą przed tobą zobaczysz latającego w powietrzu ptaka.

Kruk #6 (Wybrzeże Dziewięciu - Veidrrgard)

Uwaga - do Veidrrgardu możesz się dostać otwierając wielką, rzeczną bramę ze Skalnych Wodpospadów.

p037

Po przejściu przez wyspę ze sklepem Broka dotrzesz na plażę z łodzią. Wsiądź na nią, przepłyń między dwoma wielkimi posągami i skieruj się w lewo. Po chwili dotrzesz do małej wysepki z posągiem Thora. Wyjdź na brzeg i rzuć toporem w latającego kruka.

Kruk #7 (Wybrzeże Dziewięciu - Veidrrgard)

p038

Na przystani skieruj się w stron kamiennych schodów. Na ich szczycie jest stojący na górze smok. Pod nim, w skale, znajdziesz drewniane deski. Zniszcz je, a odkryjesz miejsce z krukiem.

Kruk #8 (Wybrzeże Dziewięciu - Veidrrgard)

p039

Na lewo od wielkiego posągu i bramy, za którą znajduje się ołtarz służący do uwolnienia smoka. Sposób dostania się w pobliże bramy został opisany w dziale Uwolnij smoki - Niewola Otra.

Kruk #9 (Wybrzeże Dziewięciu - Kopalnie Volundr)

Uwaga - do kopalni Volundr (będących jedną z lokacji wokół Wybrzeża Dziewięciu) możesz wpłynąć dopiero po przyjęciu od Broka przysługi o nazwie Dusza z odzysku.

p040

Po dotarciu do regionu wjedź na górę windą. Ptak będzie latał nad głową bohatera.

Kruk #10 (Wybrzeże Dziewięciu - Rada Walkirii)

p046

Po dotarciu na plażę wejdź na górę po kamiennej ścianie i odwróć się. Zobaczysz dziób łodzi, a na nim ptaka.

Kruk #11 (Wybrzeże Dziewięciu - Magazyn Buriego)

p047

Po dotarciu na wysepkę udaj się na wyspę z lewej. Spójrz w górę, a zobaczysz ptaka latającego nad wodą.

Kruk #12 (Wybrzeże Dziewięciu - Zwłoki Thamura)

p048

Znajdziesz go na kamiennym podwyższeniu na lewo od przystani.

Kruk #13 (Wybrzeże Dziewięciu - Zwłoki Thamura)

p049

Na drzewie nad arena z walkirią w ukrytej komnacie.

Kruk #14 (Wybrzeże Dziewięciu - Zapomniane Jaskinie)

p050

Po wejściu po kamiennej ścianie na szczyt, gdzie znajduje się unieruchomiony smok. Kruk siedzi na kamiennym słupie na lewo od niego.

Kruk #15 (Wybrzeże Dziewięciu - Zapomniane Jaskinie)

p051

Na lewo od kruka #14 znajduje się lina. Zjedź nią na dół i skieruj się na plażę. Wejdź do łodzi i zacznij płynąć w lewo. Omiń wieżę Svartalfheimu i wpłyń do tunelu z lewej. Dobij do małej plaży na wprost i wejdź na samą górę po kamiennej ścianie. Odwróć się i spójrz w lewo i na dół - zobaczysz tu kolejnego kruka.

Kruk #16 (Wybrzeże Dziewięciu - Wieża Strażnicza)

p052

Po wejściu na szczyt kamiennej skały, w miejscu, gdzie znajduje się łańcuch, spójrz w górę. Ptak będzie latał w powietrzu.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaGod of War - Recenzja

Fantastyczna i ekscytująca przygoda.

God of War - Poradnik, Solucja

Wszystkie sekrety, porady ogólne, opis przejścia, rozwój postaci.

God of War - Walkirie

Jak walczyć z Eir, Geirdriful, Gondul, Gunnr, Hildr, Kara, Olrun, Rota, Sigrun.

God of War - Uwolnij smoki

Niewola Otra, Ogień Reginna, Ucieczka Fafnira.