God of War - Starcia w szczelinie: Midgard

Miejsca występowania portali z przeciwnikami i cennymi przedmiotami.

Szczeliny są specjalnymi miejscami, które możesz znaleźć w wielu różnych regionach światów.

Jest ich w sumie 18 i są związane z pracą polegającą na ich zamknięciu (praca Zamknij szczeliny).

Szczelina to charakterystyczna, czarna, zmieniająca swój kształt dziura zawieszona w powietrzu.

Kiedy wejdziesz z nią w interakcję, to Kratos włoży do środka rękę, a po chwili z innego wymiaru wyjdą przeciwnicy (zazwyczaj różni, ale bardzo silni).

Po ich pokonaniu wejdź w interakcję ze szczeliną po raz drugi. W ten sposób ją zamkniesz i przy okazji zdobędziesz nagrody - najczęściej cenne przedmioty i sporo srebra.

Dziki las

Szczelina #1

sz006

Po dotarciu do ostatniej lokacji w ukrytej komnacie. Uważaj, bo po wejściu z nią w interakcję czeka cię trudne starcie ze sporą ilością wrogów, w tym z niebezpiecznym upiorem przywołującym zmory.

Zwłoki Thamura

Szczelina #1

sz004

Po dotarciu na otwarty plac, gdzie będziesz walczył z kilkoma wulverami. Z prawej strony placu jest czerwony kryształ (1). Weź go i rzuć w roślinę z prawej na górze (2), po czym strzel w kryształ elektryczną strzałą. Dzięki temu na dół spadnie niebieski kryształ, który zanieś w specjalne miejsce przy murze (3). Ustaw go i strzel niebieską strzałą, dzięki czemu aktywujesz szczelinę.

Góra

Szczelina #1

sz005

Po powtórnym dotarciu na szczyt (np. misji głównej o nazwie Wróć na szczyt), zobaczysz szczelinę na placu. Wejdź z nią w interakcję, pokonaj wrogów, którzy wyjdą (w tym silnego lodowego wojownika), a potem zamknij szczelinę.

Konunsgard

Szczelina #1

sz012

Do Konunsgardu, czyli krainy w północno zachodniej części Midgardu, dotrzesz w ramach przysługi o nazwie Niech żyje król. Po przejściu przez krasnoludzką twierdzę i salę tronową wyjdziesz na zewnątrz. Kontynuuj ścieżką, aż dotrzesz do miejsca ze szczeliną.

Wybrzeże dziewięciu

Szczelina #1

sz007

Po dotarciu do świątyni, do której przechodzisz z mostu Tyra. Strzel niebieskimi strzałami w trzy kryształy znajdujące się w lokacji z dwoma znacznikami informacji, a na środku lokacji pojawi się szczelina.

Szczelina #2 (lokacja: Wieża Niflheimu)

sz008

Po dotarciu do doku u podnóża wieży, skorzystaj z windy, żeby wjechać na górę. Szczelina będzie nieco na lewo od windy.

Szczelina #3 (lokacja: Rada Walkirii)

sz009

Szczelina znajduje się na szczycie półki skalnej nieco na zachód od wieży Alfheimu. Dopłyń na plażę, zniszcz elektryczną strzałą trzy czerwone kryształy, a potem wejdź po kamiennej ścianie na górę. Szczelina będzie z prawej strony.

Szczelina #4 (lokacja: Veidrrgard)

Uwaga - do Veidrrgardu możesz się dostać po otworzeniu wielkiej, rzecznej bramy w Skalnych Wodospadach.

sz010

Po dotarciu do przystani na południu Veidrrgardu (dostaniesz się do niego otwierając wielką, wodną bramę z lokacji o nazwie Skalne Wodospady). Po dotarciu na miejsce skorzystaj z łańcucha (1) z prawej, aby podnieść bramę (2) - zablokuj mechanizm rzucając w koło na prawo i w górę od łańcucha. Następnie wejdź na górę i na szczycie wejdź w interakcję ze szczeliną.

Szczelina #5 (lokacja: Wyspa Śmierci)

sz011

Szczelina znajduje się w miejscu z kilkoma windami. Aby się do niej dostać musisz je odpowiednio ustawić przy pomocy obrotowych mechanizmów, które znajdują się nad nimi. Wykonaj następujące czynności:

  • Obniż maksymalnie windę (1) przy szczelinie i zjedź na nią po linie.
  • Skorzystaj z mechanizmu, aby unieść windę, na której jesteś.
  • Obniż windę (2) z lewej strony i zjedź na nią po linie.
  • Użyj mechanizmu, aby wjechać do góry, po czym obniż windę, z której się tu dostałeś.

Teraz wystarczy zjechać na obniżoną windę i wejść w interakcję ze szczeliną.

Szczelina #6 (lokacja: Posterunek elfów światła)

sz013

Zacznij obchodzić lokację. W pewnej chwili dotrzesz do miejsca, gdzie zrzucasz na dół łańcuch. Zejdź niżej, a szczelina będzie przed tobą.

Szczelina #7 (lokacja: Wieża Alfheimu)

sz014

Szczelinę znajdziesz na szczycie wieży Alfheimu.

Szczelina #8 (lokacja: kanał prowadzący do Konunsgardu)

sz015

Po wpłynięciu do kanału do Konunsgardu - zaraz na początku skręć w lewo i zacumuj łódź w doku. Wejdź na górę po kamiennej ścianie i udaj się w prawo, gdzie znajdziesz szczelinę.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami