God of War - Starcia w szczelinie: Midgard

Miejsca występowania portali z przeciwnikami i cennymi przedmiotami.

Szczeliny są specjalnymi miejscami, które możesz znaleźć w wielu różnych regionach światów.

Jest ich w sumie 18 i są związane z pracą polegającą na ich zamknięciu (praca Zamknij szczeliny).

Szczelina to charakterystyczna, czarna, zmieniająca swój kształt dziura zawieszona w powietrzu.

Kiedy wejdziesz z nią w interakcję, to Kratos włoży do środka rękę, a po chwili z innego wymiaru wyjdą przeciwnicy (zazwyczaj różni, ale bardzo silni).

Po ich pokonaniu wejdź w interakcję ze szczeliną po raz drugi. W ten sposób ją zamkniesz i przy okazji zdobędziesz nagrody - najczęściej cenne przedmioty i sporo srebra.

Dziki las

Szczelina #1

sz006

Po dotarciu do ostatniej lokacji w ukrytej komnacie. Uważaj, bo po wejściu z nią w interakcję czeka cię trudne starcie ze sporą ilością wrogów, w tym z niebezpiecznym upiorem przywołującym zmory.

Zwłoki Thamura

Szczelina #1

sz004

Po dotarciu na otwarty plac, gdzie będziesz walczył z kilkoma wulverami. Z prawej strony placu jest czerwony kryształ (1). Weź go i rzuć w roślinę z prawej na górze (2), po czym strzel w kryształ elektryczną strzałą. Dzięki temu na dół spadnie niebieski kryształ, który zanieś w specjalne miejsce przy murze (3). Ustaw go i strzel niebieską strzałą, dzięki czemu aktywujesz szczelinę.

Góra

Szczelina #1

sz005

Po powtórnym dotarciu na szczyt (np. misji głównej o nazwie Wróć na szczyt), zobaczysz szczelinę na placu. Wejdź z nią w interakcję, pokonaj wrogów, którzy wyjdą (w tym silnego lodowego wojownika), a potem zamknij szczelinę.

Konunsgard

Szczelina #1

sz012

Do Konunsgardu, czyli krainy w północno zachodniej części Midgardu, dotrzesz w ramach przysługi o nazwie Niech żyje król. Po przejściu przez krasnoludzką twierdzę i salę tronową wyjdziesz na zewnątrz. Kontynuuj ścieżką, aż dotrzesz do miejsca ze szczeliną.

Wybrzeże dziewięciu

Szczelina #1

sz007

Po dotarciu do świątyni, do której przechodzisz z mostu Tyra. Strzel niebieskimi strzałami w trzy kryształy znajdujące się w lokacji z dwoma znacznikami informacji, a na środku lokacji pojawi się szczelina.

Szczelina #2 (lokacja: Wieża Niflheimu)

sz008

Po dotarciu do doku u podnóża wieży, skorzystaj z windy, żeby wjechać na górę. Szczelina będzie nieco na lewo od windy.

Szczelina #3 (lokacja: Rada Walkirii)

sz009

Szczelina znajduje się na szczycie półki skalnej nieco na zachód od wieży Alfheimu. Dopłyń na plażę, zniszcz elektryczną strzałą trzy czerwone kryształy, a potem wejdź po kamiennej ścianie na górę. Szczelina będzie z prawej strony.

Szczelina #4 (lokacja: Veidrrgard)

Uwaga - do Veidrrgardu możesz się dostać po otworzeniu wielkiej, rzecznej bramy w Skalnych Wodospadach.

sz010

Po dotarciu do przystani na południu Veidrrgardu (dostaniesz się do niego otwierając wielką, wodną bramę z lokacji o nazwie Skalne Wodospady). Po dotarciu na miejsce skorzystaj z łańcucha (1) z prawej, aby podnieść bramę (2) - zablokuj mechanizm rzucając w koło na prawo i w górę od łańcucha. Następnie wejdź na górę i na szczycie wejdź w interakcję ze szczeliną.

Szczelina #5 (lokacja: Wyspa Śmierci)

sz011

Szczelina znajduje się w miejscu z kilkoma windami. Aby się do niej dostać musisz je odpowiednio ustawić przy pomocy obrotowych mechanizmów, które znajdują się nad nimi. Wykonaj następujące czynności:

  • Obniż maksymalnie windę (1) przy szczelinie i zjedź na nią po linie.
  • Skorzystaj z mechanizmu, aby unieść windę, na której jesteś.
  • Obniż windę (2) z lewej strony i zjedź na nią po linie.
  • Użyj mechanizmu, aby wjechać do góry, po czym obniż windę, z której się tu dostałeś.

Teraz wystarczy zjechać na obniżoną windę i wejść w interakcję ze szczeliną.

Szczelina #6 (lokacja: Posterunek elfów światła)

sz013

Zacznij obchodzić lokację. W pewnej chwili dotrzesz do miejsca, gdzie zrzucasz na dół łańcuch. Zejdź niżej, a szczelina będzie przed tobą.

Szczelina #7 (lokacja: Wieża Alfheimu)

sz014

Szczelinę znajdziesz na szczycie wieży Alfheimu.

Szczelina #8 (lokacja: kanał prowadzący do Konunsgardu)

sz015

Po wpłynięciu do kanału do Konunsgardu - zaraz na początku skręć w lewo i zacumuj łódź w doku. Wejdź na górę po kamiennej ścianie i udaj się w prawo, gdzie znajdziesz szczelinę.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami