Niflheim jest jednym z wielu światów w mitologii nordyckiej oraz miejscem, które możesz odwiedzić podczas rozgrywki w God of War. Dotarcie do niego jest związane z wykonaniem zadania dodatkowego o nazwie Świat mgły.

Poznanie drogi do Niflheimu jest nieco bardziej skomplikowane niż w przypadku większości światów. Podobnie, jak w przypadku Muspelheimu należy najpierw odnaleźć cztery skrzynie zawierające fragmenty szyfru. Zebranie wszystkich umożliwi stworzenie specjalnego dysku, dzięki któremu będziemy mogli przenieść się do tego świata z poziomu koła świata.

Poniżej znajdują się miejsca, w których znajdziesz poszczególne części szyfru.

Część szyfru #1 - Góra (Midgard)

nifl001

Podczas ponownego dotarcia na szczyt w lokacji Góra (znajdziesz się tam podczas misji Wróć na szczyt). Skrzynia z pierwszą częścią szyfru stoi obok kamieni przy krawędzi przepaści.

Część szyfru #2 - Świątynia Tyra (Midgard)

nifl002

W trakcie misji Droga do Jotunheimu dotrzesz do miejsca, gdzie musisz zniszczyć jeden ze stalowych łańcuchów. Skrzynia z częścią szyfru jest na lewo od niego.

Część szyfru #3 - Świątynia Tyra (Midgard)

nifl003

W trakcie misji Droga do Jotunheimu w drugiej lokacji, gdzie musisz zniszczyć drugą część łańcucha.

Część szyfru #4 - Wybrzeże Dziewięciu (Midgard)

nifl004

Wewnątrz wielkiego węża, gdzie docierasz podczas misji głównej o nazwie Jotunheim w zasięgu ręki. Skrzynia z ostatnią częścią szyfru jest na lewo od skrzyni, w której znajdujesz oko Mimira.