Po pokonaniu Magniego i Modiego Kratos wyrąbie toporem fragment długa giganta.

Dzięki niemu będziesz od tej pory mógł niszczyć charakterystyczne pieczęcie znajdujące się na dużych drzwiach.

Część z nich prowadzi do zwykłych lokacji, a inne są związane z tak zwanymi ukrytymi komnatami, które są z kolei powiązane z walkirami.

Więcej na ten temat w osobnym rozdziale poradnika.

Po zdobyciu dłuta skieruj się do pobliskich drzwi z pieczęcią.

Podejdź do nich i wejdź w interakcję, po której trzeba będzie wziąć udział w prostej mini-grze.

132

Lewym analogiem namierz miejsce, gdzie dłuto będzie najbardziej świecić, a pad wibrować i zacznij w nie uderzać (R2). Powtarzaj w ten sposób, aż zniszczysz pieczęć blokującą przejście.

Rusz przed siebie, a dotrzesz do miejsca z bramą, którą możesz otworzyć po zniszczeniu trzech pieczęci. Jeśli się odwrócisz i spojrzysz w górę, to znajdziesz pierwszą (1 na obrazku poniżej). Następnie spójrz w górę na prawo od bramy, a zobaczysz czerwony kryształ, w który strzel elektryczną strzałą (możesz strzelić w kolejny, kiedy bryła spadnie na dół, dzięki czemu zyskasz dostęp do skrzyni).

133

Wejdź na górę po okuciach w skale z prawej i odwróć się. Z lewej strony zobaczysz drugą pieczęć (2). Jeśli pójdziesz w prawo, zeskoczysz na dół i spojrzysz w lewo i na górę, to zobaczysz trzecią pieczęć (3). Po zniszczeniu wszystkich możesz otworzyć bramę.

Aby kontynuować wdrap się na górę po ścianie z prawej i przejdź do lokacji z Sindrim. Zeskocz na dół, przejdź przez drzwi z pieczęcią i kontynuuj.

134

Po wyjściu na zewnątrz podsadź syna na podwyższenie z prawej (1), rzuć toporem w pieczęć (2) z lewej na górze, a potem zacznij kręcić mechanizmem (3), kiedy chłopak wejdzie na platformę. Po zrzuceniu łańcucha zablokuj toporem mechanizm nad platformą, wejdź na górę, a potem na platformę, gdzie wezwij topór.

Po zjechaniu platformy skieruj się w lewo i kontynuuj, aż dotrzesz do przystani, gdzie czeka łódź, na którą wsiądź. Popłyń w kierunku świątyni Tyra. Wyjdź na ląd i przy pomocy dłuta otwórz drzwi do skarbca.

135

Następnie wejdź do środka i skieruj się do wnętrza świątyni. Podejdź do misy na środku i wejdź z nią w interakcję - Atreus będzie chciał nauczyć Kratosa odczytywać runy. Lekcja zostanie przerwana przez Modima, który znienacka zaatakuje bohaterów.

Kiedy na ekranie pojawi się odpowiedni komunikat wciśnij jednocześnie lewy i prawy analog, aby wywołać spartański szał. Następnie zacznij iść w kierunku przeciwnika. Po scence bieżąca misja się zakończy.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta