Szczeliny są specjalnymi miejscami, które możesz znaleźć w wielu różnych regionach światów.

Jest ich w sumie 18 i są związane z pracą polegającą na ich zamknięciu.

Szczelina to charakterystyczna, czarna, zmieniająca swój kształt dziura zawieszona w powietrzu.

Kiedy wejdziesz z nią w interakcję, to Kratos włoży do środka rękę, a po chwili z innego wymiaru wyjdą przeciwnicy (zazwyczaj różni, ale bardzo silni).

Po ich pokonaniu wejdź w interakcję ze szczeliną po raz drugi. W ten sposób ją zamkniesz i przy okazji zdobędziesz nagrody - najczęściej cenny przedmioty i sporo srebra.

Alfheim (Liczba Szczelin: 2)

Szczelina #1

sz001

Na zachodniej plaży, do której możesz dopłynąć łodzią. Po dotarciu na miejsce skieruj się w lewo. Dotrzesz do miejsca z trzema kryształami, w które strzel z łuku strzałami światłości. Pojawi się szczelina, z którą wejdź w interakcję. Pokonaj trzy silne kościoytupy, które się pojawią, a potem ponownie wejdź w interakcję ze szczeliną, aby ją zamknąć.

Szczelina #2

sz002

Druga szczelina znajduje się na wschodniej wyspie. Po wylądowaniu na plaży skorzystaj z mechanizmu, który opuści bramę w oddali, po czym szybko przeskocz przez przepaść i przebiegnij przez przejście, zanim brama się uniesie. Z prawej strony zobaczysz bramę i dwie rośliny. Przestaw mechanizm odpowiedzialny za podnoszenie bramy, po czym szybko zniszcz roślinę na dole.

Kiedy brama się uniesie zniszcz roślinę na górze. W ten sposób odblokujesz drogę do szczeliny, z której wyjdą dwa wytrzymałe draugry (jeden potężny).

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta