Po umiejętnościach związanych z Lewiatanem oraz tarczą i spartańskim szale, czyli trybie tak zwanego Strażnika, przyszedł czas na trzecią i ostatnią część umiejętności występujących w God of War.

Tym razem są związane z synem Kratosa, czyli Atreusem, który często wspomaga ojca w walce. Najczęściej robi to korzystając z łuku, nazywanego Szponem. Dzięki niemu może samemu lub na znak ojca, przeprowadzać ataki dystansowe.

Początkowo chłopak dysponuje tylko jednym, podstawowym rodzajem strzał. Jednak wraz z postępami w grze zdobędzie też ich dwa nowe rodzaje - światłości oraz porażające.

Szpon - Ataki magiczne

Poniżej prezentujemy umiejętności związane ze strzałami magicznymi, czyli światłości oraz porażającymi. Początkowo obydwa drzewka rozwoju są zablokowane. Dopiero wraz z postępami w fabule i odblokowaniu odpowiednich typów strzał, będziesz można je rozwijać.

umiejetnosci3

Moc osłabienia (1 na obrazku powyżej) - korzystanie ze strzał światłości dodatkowo osłabia przeciwników.

Moc eksplozji (2) - rozwojowa wersja Mocy osłabienia, która wywołuje eksplozję podczas trafienia w cel.

Czysta światłość (3) - ostatni poziom rozwoju Mocy osłabienia. Umiejętność ta sprawia, że trafieni przeciwnicy otrzymują dodatkowe obrażenia od ogłuszenia.

Moc światłości I (4) - ataki strzałami światłości zadają większe obrażenia od ogłuszenia.

Moc światłości II (5) - rozwojowa wersja Mocy światłości, dzięki której rywale otrzymują poważne obrażenia od ogłuszenia.

Moc światłości III (6) - finalna wersja umiejętności o nazwie Moc światłości. Dzięki niej wystrzelone strzały światłości zadają wrogom ogromne obrażenia od ogłuszenia.

Moc porażenia I (7) - strzały porażające zadają wrogom większe obrażenia.

Moc porażenia II (8) - rozwojowa wersja tej umiejętności, dzięki której rywale otrzymują większe obrażenia od strzał porażenia.

Moc porażenia III (9) - ostateczny stopień rozwoju strzał porażenia, dzięki którym trafieni wrogowie otrzymują ogromne obrażenia.

Trwałe porażenie (10) - czas trwania porażenia zostaje wydłużony.

Przewodzenie elektryczności (11) - jeśli strzała porażenia trafi wroga, to przeskoczy na kilka pobliskich celów (do rozwinięcia umiejętności wymagane jest wcześniejsze rozwinięcie Trwałego porażenia).

Przeciążenie mocy (12) - sprawia, że Przewodzenie elektryczności może trafić większą liczbę wrogów.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta