God of War - umiejętności: Szpon (ataki eksperckie)

Zwiększenie siły strzałów, szybkości przeładowania oraz ataków bezpośrednich Atreusa. 

Po zapoznaniu się z atakami magicznymi, które były związane ze specyficznymi rodzajami strzał Atreusa, czyli syna Kratosa, przyszedł czas opis pozostałych umiejętności z wachlarza młodego chłopaka.

Ogólnie rzec ujmując ataki eksperckie można podzielić na kilka kategorii. Część z nich skupia się głównie na dodatkowych czynnościach wykonywanych na polu bitwy przez Atreusa (na przykład duszeniu wrogów), część na zadawaniu większych obrażeń podczas korzystania z łuku, a ostatnie na możliwości szybszego strzelania.

Należy bowiem pamiętać, że chociaż możemy mówić Atreusowi, kiedy ma prowadzić ogień, to po każdej strzale chłopak musi przeładować. Ponadto liczba strzał jest ograniczona i po wystrzelaniu wszystkich należy chwilę odczekać, na uzupełnienie nowymi.

Wszystkie te informacje związane z łukiem Atreusa, który jest nazywany Szponem, znajdują się w prawym dolnym narożniku ekranu.

Szpon - Ataki eksperckie

Poniżej przedstawiamy opis wszystkich umiejętności związanych z tak zwanymi atakami eksperckimi.

umiejetnosci3b

Praca zespołowa (1 na obrazku powyżej) - kiedy Kratos będzie atakowany Atreus będzie pomagał mu w walce z rywalami. Będzie się tak działo również wtedy, gdy rywale będą pod wpływem różnych efektów (np. ogłuszenia). Dobrze jest zainwestować w tę umiejętność, aby chłopak przeszkadzał rywalom na placu boju.

Akrobatyka (2) - kiedy Atreus dusi wroga, a Kratos trafi takiego rywala z dystansu, to chłopak może wykonać dodatkową kombinację ruchów, wprowadzając chaos w szeregach przeciwnika.

Zaciekły wojownik (3) - gdy wrogowie się zbliżą Atreus może wyprowadzać ataki ogłuszające. Bardzo przydatna umiejętność, dzięki której Kratos może czasami zyskać na czasie.

Moc Atreusa I (4) - strzały i ciosy zadawane w walce wręcz przez Atreusa zadają rywalom większe obrażenia.

Moc Atreusa II (5) - rozwojowa wersja tej umiejętności, dzięki którym ataki Atreusa stają się jeszcze silniejsze.

Moc Atreusa III (6) - ostateczna wersja rozwoju umiejętności, dzięki której chłopak może zadawać wrogom poważne obrażenia zarówno podczas korzystania z łuku, jak i w walce bezpośredniej.

Wprawny strzelec I (7) - zwiększa szybkość przeładowywania strzał przez Atreusa.

Wprawny strzelec II (8) - jeszcze bardziej zwiększa szybkość przeładowywania strzał przez chłopaka.

Wprawny strzelec III (9) - mistrzowski poziom przeładowywania strzał przez Atreusa, dzięki czemu może teraz strzelać raz za razem.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami