Po walce z Pradawnym oraz odblokowaniu mostu przejdź przez niego.

Dotrzesz do lokacji z windą - skorzystaj z niej, aby dostać się na górę.

Następnie dołącz do syna i razem przejdźcie przez magiczny most.

W ten sposób dotrzecie do Okrągłej Świątyni. Okaże się jednak, że drzwi do niej są zamknięte i należy poszukać innego wejścia.

Jeśli udasz się w lewo i toporem zniszczysz pnącze przy drzwiach, to trafisz na korytarz, na końcu którego znajduje się magiczna skrzynia.

Aby ją otworzyć należy szybko (zanim przestaną wydawać dźwięki) w trzy dzwony, czyli pieczęcie:

073
  • Pierwsza jest na lewo od schodów prowadzących na dół (1).
  • Druga na podwyższeniu na lewo od wejścia do korytarza ze skrzynią (2).
  • Trzecia na końcu korytarza, nad skrzynią (3).

Po odblokowaniu skrzyni zabierz jej zawartość i wróć do wejście do świątyni na górze schodów, po czym udaj się w prawo.

074

Po zejściu na dół po raz kolejny natkniesz się na krasnoluda Sindriego. Jak zwykle możesz u niego zakupić nowe rzeczy i ulepszenia, a także sprzedać cząstkę Pradawnego, którą mogłeś podnieść po walce z bossem. Jeśli jeszcze nie wyekwipowałeś odpowiednie Kratosa, to warto uczynić to teraz. Zakup i ulepsz sprzęt tak, aby główny bohater awansował przynajmniej na 2 poziom, co znacznie ułatwi walki w dalszej części etapu.

Po zakończeniu spraw z kupcem ruszaj dalej. Przejdź przez wąskie przejście i zeskocz na teren przed sobą. Po chwili pojawią się trzy ciemne elfy. Postaraj się w pierwszej kolejności wyeliminować tego, który się wyróżnia (pojawi się jako pierwszy). Jest to bowiem przywoływacz i jeśli skupisz się na zwykłych wojownikach, to po ich śmierci będzie przywoływał kolejnych.

075

Idąc dalej natkniesz się na sporo latających zmor. Postaraj się je jak najszybciej wybić z daleka, rzucając toporem. Po chwili na polu bitwy pojawią się kolejne ciemne elfy. Możesz się cofać i stopniowo zabijać kolejnych. Dobrą metodą jest rzucanie w nich toporem, kiedy mają za plecami kolumny. Powoduje to przygwożdżenie wroga i jego natychmiastową śmierć.

Po walce dojdź do końca wąskiej lokacji i przeskocz przez dwie przepaście. Następnie skieruj się w lewo, wejdź na górę, przeskocz na kamienną ścianę i zacznij kierować się w prawo. Po chwili znajdziesz się we wnętrzu Okrągłej Świątyni.

076

Kontynuuj cały czas w prawo, aż w końcu przeskoczysz na stały ląd. Uważaj, ponieważ zostaniesz tu zaatakowany przez sporą grupę ciemnych elfów. Wśród nich jest przywoływacz, którego postaraj się zabić w pierwszej kolejności.

Po walce zniszcz duże pnącze, a potem zamroź je toporem. W ten sposób odblokujesz kolejny magiczny most, po którym przejdź. Skieruj się w lewo i kontynuuj, rozprawiając się ze zmorami i ciemnymi elfami. Na końcu zamroź kolejną, czerwoną roślinę.

077

Przejdź przez aktywowany w ten sposób most i skieruj się w lewo. Dotrzesz do gniazda, które będzie jednak zablokowane przez pnącza magicznych roślin. W sumie jest ich 9. Ustaw się tak, aby trzy z nich znajdowały się w jednej linii, po czym wykonaj mocny rzut (R2) toporem. Potem w identyczny sposób zniszcz jeszcze dwie grupy po trzy pnącze.

Po uczynieniu tego odblokujesz drogę do gniazda, gdzie się udaj. Przeciśnij się przez wąskie przejście, a potem podejdź do kamiennej ściany i zacznij wchodzić na górę, a potem kieruj się przed siebie.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta