Dzięki pomocy wiedźmy Kratosowi z synem udało się wyjść poza granice świata, a konkretnie przenieść do krainy elfów, czyli Alfheimu.

Po dotarciu na miejsce wiedźma zniknie i dalszą podróż Kratos będzie musiał kontynuować tylko z Atreusem.

Pierwsza lokacja, do jakiej dotrzesz to most Tyra.

Zacznij iść przed siebie, kierując się wskazaniami kompasu. Po chwili droga zostanie zablokowana przez wielką roślinę.

Rzuć w nią toporem, a po paru krokach w kolejną. W ten sposób odblokujesz drogę na most.

Na jego końcu natkniesz się na oddział ciemnych elfów. Jest to nowy rodzaj wrogów, którzy potrafią latać i atakować na dystans oraz w zwarciu.

064

Dobrą metodą jest rzucanie w nich toporem oraz wyprowadzanie ciosów, kiedy podejdą blisko. Pamiętaj jednak o ciągłym pozostawaniu w ruchu i wykonywaniu uników.

W przypadku walki w zwarciu przygotuj się też do wykonywania uników, ponieważ rywale mogą blokować ciosy Kratosa. Po walce dojdź do końca mostu i rzuć toporem w kolejne pnącza, które blokują przejście.

065

Przejdź dalej i skręć w lewo. Dotrzesz w ten sposób do miejsca z kupcem Sindrim oraz łodzią, którą należy wyplątać z roślin. Aby to uczynić przejdź na prawo od łodzi i wyceluj toporem tak, aby po rzuceniu trafił po kolei wszystkie trzy pnącza czerwonej rośliny.

Kiedy to uczynisz przestaw łódź do wody i wsiądź do niej. Zacznij płynąć w kierunku świątyni. Po drodze warto zatrzymać się przy świecącym punkcie i zebrać rosę. Okaże się, że to Nektar czasu odnowienia Yggdrasilu - umożliwia stałe zwiększenie czasu odnowienia o 2 punkty.

066

Zacznij płynąć dalej - po chwili włączy się przerywnik, w którym Atreus opowie o dręczących go głosach. Kiedy się zakończy płyń do przodu. W końcu dotrzesz do Jeziora Światła. Dopłyń do pomostu, gdzie wyjdź na ląd. Rusz przed siebie i przygotuj się na odparcie dwóch grup ciemnych elfów.

Po walce podejdź do jednego z dwóch mechanizmów (1, 2) i zacznij nim kręcić. Kiedy z wody wysunie się duży, złoty element, przygotuj się na odparcie kolejnej grupy ciemnych elfów. Potem powtórz akcję z drugim mechanizmem i wróć do łodzi.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta