Końcówka poprzedniego zadania wiązała się z pokonaniem tajemniczego bossa, nazywanego Nieznajomym.

Po rozprawieniu się z nim Kratos powrócił do domu, gdzie ukrywał się jego syn. Teraz czas na dalszą część podróży, która ma zakończyć się na położonej na wschodzie górze.

Skieruj się w stronę syna, a potem zeskocz do wąwozu na lewo od niego. Rusz przed siebie schodząc niżej, aż dotrzesz do wąskiej półki skalnej z prawej strony.

Podejdź do niej i skorzystaj z klawisza interakcji (kółko), żeby zacząć wędrówkę po gzymsie.

Po przejściu przez półkę przeskocz nad przepaścią, podejdź do skalnej ściany przed tobą i zacznij wchodzić na szczyt.

020

Po dotarciu do wodospadu spójrz na skałę z prawej. Kiedy pojawi się na niej ikona interakcji wciśnij kółko, żeby przeskoczyć na drugą stronę.

Wdrap się na szczyt i rusz przed siebie. Po kilku chwilach dotrzesz do groty z drewnianymi zabudowaniami. Można się tu nieco rozejrzeć, ponieważ przy zwłokach znajdziesz trochę srebra. Następnie podejdź do drewnianej ściany, przy której stoi syn i podsadź go.

021

Następnie cofnij się i spójrz w prawo, gdzie znajdziesz mechanizm w formie dużego koła (1). Podejdź do niego i zacznij nim kręcić. Opuścisz w ten sposób most (2). Kiedy to nastąpi cały czas trzymaj mechanizm i wciśnij kwadrat.

W ten sposób powiesz Atreusowi, aby przebiegł w lewo i zrzucił na dół łańcuch (3). Zanim się do niego udasz skorzystaj z topora, żeby rzucić nim w kołowy mechanizm (4). Zamrozisz go w ten sposób, przez co most nie opadnie. Udaj się teraz do łańcucha, wejdź po nim na górę i przejdź po moście w prawo.

022

Podejdź do kamiennej ściany i zacznij wchodzić na górę. Następnie użyj kółka, żeby wykonać kilka skoków w górę, po czym zacznij kierować się w lewo, aż dotrzesz do miejsca, gdzie będziesz mógł zeskoczyć na dół.

Możesz jeszcze zrzucić na dół łańcuch, dzięki któremu będziesz mógł dotrzeć w pobliże mostu, przez który niedawno przechodziłeś. Następnie podejdź do kolejnej ściany i wejdź na szczyt. Dzięki temu trafisz na powierzchnię.

023

Rusz przed siebie, a po chwili dotrzesz na moczary, gdzie zaatakuje spora grupa Draugrów. Oprócz tych walczących wręcz pojawią się również rywale atakujący pociskami z dystansu. Kiedy takowy się zbliża poza polem widzenia Kratosa, to pojawi się przy nim różowa strzałka, wtedy najlepiej jest odskoczyć.

Podczas walki nauczysz się też wykonywać szybki odwrót o 180 stopni. W tym celu wystarczy wcisnąć strzałkę w dół na D-Padzie. Funkcja ta przydaje się, jeśli chcesz szybko zaatakować wrogów za plecami głównego bohatera. Podczas starcia staraj się w pierwszej kolejności wyeliminować strzelców, a potem zwykłych wojowników. Jeśli jacyś strzelcy będą na podwyższeniu, to rzucaj w nich toporem.

Po walce podejdź do kamiennej tablicy ze znakami. Wciśnij kwadrat, aby odczytał je syn. Okaże się, że droga prowadzi do wioski olbrzymów. Wejdź na ścianę z lewej, aby kontynuować.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta