Mapa de_dust2 z Counter-Strike odtworzona w edytorze Far Cry 5

Jest też lokacja z PUBG, wraz z odpowiednim trybem.

W edytorze map do Far Cry 5 zrekonstruowano kultową mapę de_dust2 z serii strzelanin sieciowych Counter-Strike. W lokacji można już toczyć potyczki typu deathmatch. Prace zajęły zaledwie jeden dzień.

Far Cry 5 zadebiutował 27 marca, przy czym produkcja od samego początku oferowała możliwość skorzystania z edytora map nazwanego Arcade. Niedługo po premierze doczekaliśmy się już pierwszych poważnych projektów.

de_dust2, stworzona przez użytkownika Izoolee, przedstawia imponujące przywiązanie wagi do szczegółów, pomimo że gracz nie mógł korzystać z oficjalnych elementów mapy z Counter-Strike, a jedynie znaleźć podobne w edytorze (dzięki, PC Gamer).

de_dust2 to jedna z najpopularniejszych map w cyklu strzelanin. Stworzona w 1999 roku przez Dave'a Johnstona lokacja doskonale nadaje się do rozgrywania scenariusza zamachu bombowego. Niestety, wersja z Far Cry 5 nie pozwala wcielić się w terrorystów i antyterrorystów ani doświadczyć klasycznego trybu z Counter-Strike. Można jednak zagrać na niej w deathmatch.

de_dust2 to nie jedyna kultowa mapa, która pojawiła się w przeciągu kilku dni w trybie Arcade. Innym przykładem jest arena wzorowana na zalesionej mapie Erangel z Playerunknown's Battlegrounds.

Dzięki mechanizmowi skoków ze spadochronem zawartemu w podstawowej rozgrywce Far Cry 5, tryb oferuje rozwiązania zbliżone do wspomnianego tytułu battle royale. Skaczemy ze śmigłowca, lądujemy bez ekwipunku i stopniowo zdobywamy broń. Mapa jest znacznie mniejsza niż Erangel, ale zastosowano podobną kolorystykę i modele elementów środowiska (dzięki, Polygon).

Dzięki edytorowi w Far Cry 5 odtworzono również Nuketown - niewielką mapę znaną z serii Call of Duty, stawiającą na dynamiczne potyczki i ciągłą akcję. Lokacja pojawiła się w pierwszej, drugiej i trzeciej części Black Ops. Kolejny raz możemy podziwiać doskonały dobór modeli budynków i innych detali wirtualnego otoczenia.

Arcade to rozbudowany edytor pozwalający graczom tworzyć nowe mapy. Narzędzie umożliwia projektowanie własnych lokacji z użyciem ponad dziewięciu tysięcy obiektów. Dostępne elementy pochodzą nie tylko z Far Cry 5, ale i innych produkcji Ubisoftu, w tym Asassin's Creed 4, Assasin's Creed Unity i Watch Dogs.

Dla twórców ważne jest, aby tryb był integralnym elementem bazowej strzelanki. W związku z tym ujednolicono postępy z kampanii fabularnej i rozgrywki na przygotowanych przez graczy mapach. Zebrane na lokacjach punkty doświadczenia, zdolności i pieniądze przeniesiemy więc do głównego tytułu - i odwrotnie.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor  |  PrzemWan

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Farming Simulator 22 - poradnik i najlepsze porady

Jak zacząć, wszystko o uprawie, hodowli i sprzęcie rolniczym oraz najważniejsze wskazówki.

Przerwa techniczna w weekend

AKTUALIZACJA: Już po.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami