Gameplay z Jurassic World Evolution prezentuje zarządzanie parkiem jurajskim

Premiera 12 czerwca.

Brytyjski Eurogamer opublikował trwający blisko 45 minut gameplay z Jurassic World Evolution - strategii traktującej o zarządzaniu parkiem jurajskim. Dziennikarze mieli okazję zapoznać się z wczesną wersją gry.

W międzyczasie studio Frontier Developments potwierdziło, że cyfrowa edycja produkcji ukaże się 12 czerwca, zaś pudełkowa zadebiutuje 3 lipca. Tytuł powstaje z myślą o PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Cenę ustalono na 199,99 zł.

Pod względem rozgrywki Jurassic World Evolution ma wiele wspólnego z Planet Coaster - wcześniejszym projektem deweloperów. Podobnie jak we wspomnianej grze, gracze zajmą się nadzorowaniem parku rozrywki, tyle że z dinozaurami.

Ważnym elementem rozgrywki będzie odblokowywanie kolejnych gatunków prehistorycznych bestii poprzez badanie znalezionych próbek DNA. W podstawowej wersji gry pojawi się 40 różnych typów istot, w tym tyranozaur, triceratops, welociraptor i stegosaurus. Niewykluczone, że następne zostaną dodane w DLC.

Gracze staną przed koniecznością zadbania o bezpieczeństwo parku. Awaria prądu lub burza tropikalna mogą bowiem doprowadzić do katastrofy, której efektem będzie wydostanie się dinozaurów z klatek.

Na wolności bestie wyrządzą zaś mnóstwo szkód, niszcząc wiele ze skonstruowanych dotychczas obiektów. Zbuntowane gady powstrzymają zatrudnieni wojskowi, korzystający między innymi z helikopterów.

Wraz z postępami w zabawie spotkamy szereg postaci z wadami, którymi charakteryzują się bohaterowie oryginalnych filmów. Nie zabraknie więc naukowca postrzegającego dinozaury wyłącznie jako eksperymentalne okazy czy gościa widzącego w prehistorycznych istotach okazję do zarobienia pieniędzy, nie zauważając niebezpieczeństwa. Dla każdego wykonamy określone misje.

W planach jest pięć wysp znanych z kinowego cyklu. Poszczególne regiony zaoferują „specjalne opcje”, klimat i rozmiar. Oczywiście na terenie wszystkich obszarów wybudujemy kolejne elementy rozwijanego parku.

Warto zaznaczyć, że w projekt zaangażowany jest Jeff Goldblum z pierwotnego „Parku Jurajskiego”. Aktor ponownie wcieli się w rolę doktora Iana Malcolma, pełniąc funkcję narratora, którego usłyszymy w najważniejszych fragmentach zabawy.

W produkcji zabraknie obsługi stworzonych przez fanów modyfikacji - przynajmniej w dniu premiery. Twórcy nie wykluczają, że w przyszłości Jurassic World Evolution może otrzymać wsparcie dla modów.

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały