Studio KING Art Games rozpoczęło w serwisie Kickstarter zbiórkę na Iron Harvest - steampunkową strategię osadzoną w uniwersum „1920+”, wykreowanym przez Jakuba Różalskiego.

Twórcy ustalili minimalny cel na poziomie 450 tys. dol, a kampania zakończy się 14 kwietnia. W momencie pisania artykułu, KING Art Games zebrało już ponad 100 tys. dol, wpłaconych przez 1220 zainteresowanych.

„Zapytaliśmy tysiące fanów strategii czasu rzeczywistego o to, czego tak naprawdę oczekują po nowoczesnym RTS-ie, i okazało się, że taka gra powinna faworyzować sprytną taktykę ponad akcję, wolność gracza ponad wyreżyserowane scenki i porządne kampanie dla pojedynczego gracza ponad możliwości długoterminowej monetyzacji” - informują twórcy na stronie kampanii.

W zależności od rezultatów zbiórki, gra zaoferuje szereg elementów. Autorzy wymieniają:

  • Trzy grywalne frakcje z ponad 40 typami jednostek i 9 bohaterami
  • Trzy kampanie dla pojedynczego gracza połączone wspólną fabułą
  • Potyczki w trybie kooperacji oraz dla pojedynczego gracza
  • Mapy z wyzwaniami w trybie kooperacji oraz dla pojedynczego gracza
  • Oparty na rywalizacji tryb rozgrywki dla wielu graczy, wraz ze starciami rankingowymi i sezonami
  • Darmowe cyfrowe dodatki i aktualizacje

Wpłacając odpowiednie sumy, zainteresowani otrzymają różne rodzaje edycji kolekcjonerskich. Najbogatsze - cena od 165 dol. wzwyż - zawierają między innymi wysoką na 15 cm figurkę mecha bojowego.

kol
W skład pakietu wchodzą również inne elementy

Jeszcze wczoraj w serwisie YouTube opublikowano ponad 6 minut fragmentów rozgrywki z gry.

Iron Harvest czerpie inspirację z popularnego Company of Heroes. Na cyklu od studia Relic wzorowano system korzystania z osłon terenowych czy przejmowanie punktów z zasobami.

Gra ma zadebiutować w 2019 roku, nie tylko na PC, ale także na konsolach.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (3)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały