State of Decay 2 - premiera 22 maja. Znamy wymagania sprzętowe PC

Gra za darmo w Xbox Game Pass.

State of Decay 2 - kontynuacja survivalowego RPG z zombie - ukaże się już 22 maja. Gra trafi na konsolę Xbox One, a także na PC z systemem Windows 10.

Poznaliśmy też polską cenę produkcji. Edycja Standardowa dostępna będzie za 137,49 zł a wydanie Ultimate za 189,99 zł. Abonenci usługi Game Pass pobiorą sequel za darmo w dniu premiery.

Wydanie standardowe zawiera jedynie grę w wersji podstawowej, natomiast Edycja Ultimate oferuje dodatkowo rozszerzenia Independence Pack oraz Daybreak Pack (DLC, których data nie została jeszcze ujawniona) i wcześniejszy dostęp do State of Decay 2 - już od 18 maja. Bonusem do droższej wersji jest też pierwsza część w wydaniu Year One Survival Edition na Xbox One.

State of Decay 2 jest grą dostępną w programie Xbox Play Anywhere, co oznacza, że zakupienie jej na konsoli zapewni możliwość grania w ten tytuł na komputerze z Windows 10 tego samego użytkownika.

W Windows Store opublikowano także oficjalne wymagania PC:

Minimalne

  • System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  • Procesor: Intel i5-2500 2,7 GHz lub AMD FX-6300 3,5 GHz
  • RAM: 8 GB
  • VRAM: 2 GB
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 760 lub AMD Radeon 7870

Rekomendowane

  • System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  • Procesor: Intel Core i5-4570 3,2 GHz lub AMD FX-8350 3,2 GHz
  • RAM: 16 GB
  • VRAM: 4 GB
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 960 lub AMD R9 380

Oryginalne State of Decay ukazało się na platformie Xbox Live Arcade w czerwcu 2013 roku i szybko osiągnęło sukces - w sumie sprzedano ponad milion egzemplarzy. Na datę premiery kontynuacji czekaliśmy od targów E3 2016.

Kilkanaście miesięcy po wydarzeniach z oryginalnej gry ponownie wcielimy się w ocalałych z małego amerykańskiego miasteczka, którzy starają się przeżyć zombie-apokalipsę. Gra umożliwi rozgrywkę kooperacyjną dla 4 graczy w otwartym świecie.

„Ostatni, którzy przetrwali upadek cywilizacji muszą połączyć siły, by przetrwać zagrożenie żywych trupów” - informuje w notce prasowej Microsoft. „To od nas będzie zależało przetrwanie pozostałych ludzi i budowa społeczności. To my zredefiniujemy pojęcie przetrwania”.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

O autorze

Łukasz Winkel

Łukasz Winkel

Recenzent

Zakochany w grach od dziecka. Transhumanista duchem, postmodernista z lenistwa.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami