Jeśli chcesz zostać sprawnym złodziejem, to nieocenione stają się trzy rzeczy: umiejętność skradania się, korzystania z wytrychów oraz kradzież kieszonkowa.

Skradanie się umożliwia ciche poruszanie się, co jest szczególnie ważne, jeśli chcemy pomyszkować w czyimś domu lub zakraść się do kogoś od tyłu w celu dokonania drobnej kradzieży lub wyeliminowania kogoś.

003
Przebywając na terenie prywatnym ryzykujesz dostrzeżenie przez przebywających w nim ludzi lub właścicieli. W przypadku wykrycia będziesz poproszony o wyjście, ale czasem, np. w placówkach wojskowych, mogą od razu zostać wezwane straże w celu aresztowania bohatera.

Skradanie się zależy od wielu czynników, takich jak: oświetlenie, strój bohatera (metalowe części mogą go zdradzić) czy rodzaj podłoża.

Jeśli posiadasz mundur jakiejś frakcji, to dopóki główna postać nie zostanie rozpoznana przez strażników, dopóty będzie mogła swobodnie przemieszczać się po danym terenie.

Jeśli chodzi o kradzież kieszonkową, to ważne jest ciche podejście do ofiary od tyłu, a następnie wciśnięcie i przytrzymania klawisza akcji. Jeśli się to powiedzie, to rozpocznie się mini-gra, w której należy ukraść wybrany przedmiot, a potem niepostrzeżenie wyjąć rękę z sakwy.

003a
W trakcie wyłamywania zamków znajdź kursorem żółty punkt, a potem zacznij obracać zamek cały czas trzymając kursor nad żółtym miejscem.

Jeśli chodzi o wyłamywanie zamków w drzwiach lub skrzyniach, to należy wcześniej zaopatrzyć się w wytrych (dobrze jest posiadać ich zapas, ponieważ mogą się złamać). Po dojściu do zamka pojawi się poziom trudności jego wyłamania, a jeśli je rozpoczniesz to zacznie się mini-gra. Jeżeli umiejętności bohatera są za małe, to nie będzie w stanie podjąć próby.

Pamiętaj, że gdy kradzież lub włamanie zobaczą świadkowie, to wezwą straże. Skradzione przedmioty są oznaczone w inwentarzu czerwoną ikoną i możesz mieć trudności z ich sprzedażą (chociaż np. młynarze z chęcią zainteresują się też kradzionym towarem). Dlatego czasami lepiej jest kraść po prostu złoto, które dodatkowo nie obciąża miejsca w inwentarzu.

Kingdom Come Deliverance - Pod osłoną nocy

Misja główna: zakradamy się do zamku w Talmberku nocą.

Kingdom Come Deliverance - Odwet, Z deszczu pod rynnę

Misja główna: najazd na fort Wranik.

The Crew 2 - wymagania na PC

Szczegóły na temat wersji komputerowej.