Podczas przygody będzie często wchodził w posiadanie różnego rodzaju rzeczy. Od jedzenia, poprzez klucze i drobne przedmioty, kończąc na broni i stroju.

Każdy z tych elementów waży określoną ilość kilogramów, a główny bohater posiada ograniczony poziom udźwigu.

Możesz go sprawdzić przechodząc do zakładki inwentarza i patrząc na lewy dolny róg ekranu. Obok ikony pieniędzy znajduje się tam waga pokazująca udźwig.

006
Całkowity udźwig oraz wagę poszczególnych przedmiotów sprawdzisz w zakładce inwentarza.
  • Pierwsza liczba odnosi się do tego, ile w sumie bohater niesie, a druga do jego całkowitego udźwigu.
  • W przypadku jego przekroczenia postać nie będzie w stanie biegać, a jej ruchy w trakcie walki staną się znacznie wolniejsze.

Aby zwiększyć limit udźwigu należy rozwinąć siłę bohatera, a zwłaszcza zdolności takie jak muł. Najlepiej jest jednak po prostu nie przesadzać z ilością przenoszonych rzeczy.

Staraj się na bieżąco sprzedawać niepotrzebne przedmioty oraz nie chomikować ich. Niedługo po zakończeniu wprowadzenia otrzymasz też skrzynię, gdzie możesz przechowywać nadmiar bagażu.

Będzie ona dostępna w bezpiecznych miejscach, do których będziesz podróżował. To duże ułatwienie, które docenisz zwłaszcza w późniejszych etapach gry.

Kingdom Come Deliverance - Pod osłoną nocy

Misja główna: zakradamy się do zamku w Talmberku nocą.

Kingdom Come Deliverance - Odwet, Z deszczu pod rynnę

Misja główna: najazd na fort Wranik.

The Crew 2 - wymagania na PC

Szczegóły na temat wersji komputerowej.