Monster Hunter World - mapa Astera: ważne miejsca i postacie

Najważniejsze miejsca naniesione na mapę Astery.

Astera to główna siedziba łowców potworów, a zarazem baza wypadowa (hub), z której wyruszasz na łowy. Znajdziesz w niej wszystko to, co jest niezbędne do walki z potężnymi przeciwnikami, czyli sklepy, kuźnię, zbrojownię, tablicę z zadaniami, ale i też miejsce, gdzie spotkać możemy innych łowców chętnych do wspólnej zabawy.

Kiedy po raz pierwszy dotrzesz do Astery, warto dokładnie zwiedzić każde punkt zaznaczony na mapie. Wiedza wyciągnięta z rozmów i samouczków - które pojawią się na ekranie w formie tekstowej, gdy po raz pierwszy wejdziemy w interakcję z postacią zajmującą danym obiektem - pozwoli lepiej zrozumieć mechanizmy panujące w świecie Monster Hunter.

Na poniższej mapie zostały zaznaczone wszystkie istotne miejsca, które będziesz odwiedzał - częściej lub rzadziej - podczas zmagań w Monster Hunter World.

001
Mapa Astery.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • Tablica Zadań (1) - zbierzesz w tym miejscu zadania do wykonania, takie jak: Przydzielone, Opcjonalne, Śledztwa i Wydarzenia, a także dołączysz do sesji w sieci;
  • Skrzynka na przedmioty (2) - służy do zarządzania ekwipunkiem;
  • Twój pokój (3) - znajdziesz w nim: Gospodarza i Skrzynkę na przedmioty, a także można tutaj zmienić wyposażenie, zarządzać koleżkotem oraz wejść do obszaru treningowego (w tym celu porozmawiaj z Gospodarzem);
  • Dowódca (4),
  • Skład zaopatrzenia (5) - rodzaj sklepu, gdzie można kupić lub sprzedać przedmioty i materiały;
  • Centrum Zasobów (6) - miejsce, gdzie zarejestrujesz Zlecenia, Śledztwa i Zlecenia Dostaw;
  • Badania ekologiczne (7) - w tym miejscu zwiększysz poziom badań, dzięki znalezionym wcześniej punktom badawczym, a także spotkasz Bystrego Biologa;
  • Kuźnia (8) - tutaj wykujesz oraz ulepszysz swoje wyposażenie;
  • Zbrojownia (9) - rodzaj sklepu, gdzie kupisz i sprzedaż broń i pancerz;
  • Inżynier powietrzny (10);
  • Kantyna (11) - kuchnia, gdzie zakupisz lub przygotujesz posiłki;
  • Księga zadań (12) - spotkasz w tym miejscu Przewodniczkę;
  • Centrum Zgromadzeń (13) - osobna lokacja w mieście, gdzie spotkasz innych graczy z całego świata;
  • Badania botaniczne (14) - umożliwia hodowlę roślin, z których pozyskasz materiały (dostępne w dalszej części gry);
  • Winda (15) - służy do poruszania się pomiędzy najważniejszymi miejscami w mieście;
  • Wyjście z miasta (16).

W gruncie rzeczy, Astera to nieduże miasto i raczej trudno się tu zgubić, jednak warto zwrócić uwagę, że zlokalizowana jest na czterech poziomach. Obiekty: 3-7 i 14 są umiejscowione wokół Placu Głównego, a punkty: 8-13 w wyżej położonych częściach miasta. Windą (15) można, w łatwy sposób, przedostać się do każdej dzielnicy Astery.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami