PUBG zmaga się z plagą oszustów. Jest też aktualizacja na Xbox One

Twórcy rozwijają studio.

Automatyczne celowanie i widoczność przez ściany to przeszłość. Oszuści znaleźli w PlayerUnknown's Battlegrounds całkiem nowe sposoby na uprzykrzenie życia uczciwym graczom.

Jak dokumentuje użytkownik serwisu społecznościowego Reddit, cheaterzy są teraz w stanie błyskawicznie „podnosić” rannych kolegów i regenerować punkty zdrowia. Ta pierwsza czynność zajmuje zazwyczaj 10 sekund, a korzystanie z apteczki - 8 sekund. Jak można się domyślać, skrócenie tego czasu do mniej niż 2 sekund daje ogromną przewagę.

Niejaki „MagicIsBull” przygotował nawet specjalny materiał wideo, korzystając z nowego systemu powtórek. Widać nie tylko natychmiastowe leczenie, ale także całkiem imponujący przykład automatycznego celowania, gwarantujący trafienie z kuszy przeciwnika znajdującego się kilkaset metrów dalej, na motorze. I w locie. Przez płot.

Oszukiwanie to poważne problem w PlayerUnknown's Battlegrounds i twórcy regularnie zapewniają, że robią wszystko, co w ich mocy, by przeciwstawić się zjawisku. Deweloperzy planują wkrótce zbanować jednorazowo nawet 100 tysięcy cheaterów.

W grudniu pochwalono się, że bany wręczono już ponad 1,5 mln graczy, a chiński wydawca - Tencet - współpracuje z policją, by powstrzymać twórców oprogramowania do oszukiwania. Doszło już podobno do 120 aresztowań.

Jeśli o PUBG mowa, to wersja Xbox One doczekał się wczoraj rano kolejnej - szóstej - aktualizacji. Z listy zmian na oficjalne stronie wynika, że usunięto kolejną porcję błędów, a do tego dodano między innymi funkcję automatycznego biegania.

Odpowiedzialne za produkcję studio PUBG Corp. rozpoczęło 2018 rok otwarciem kolejnego biura, tym razem w Amsterdamie. To już czwarty oddział firmy obok Kalifornii, Szanghaju i Tokio, lecz dyrektor generalny Chang Han Kim zapewnia, że to nie koniec rekrutacji.

- Niespodziewanie osiągnęliśmy globalny sukces i czujemy, że mamy obowiązek poprawić grę i utrzymać globalną skalę, więc planujemy rozszerzenie działalności - przyznał menedżer w rozmowie z serwisem GamesIndustry.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami