Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórca Prince of Persia chciałby wskrzesić serię

Wszystko w rękach Ubisoftu.

Wydaje się, że popularna przed laty seria Prince of Persia przegrała rywalizację z Assassin's Creed. Ostatnia odsłona ukazała się w 2010 roku, lecz nie brakuje fanów, którzy chcieliby raz jeszcze wcielić się w Księcia.

Jedną z takich osób jest amerykańska modelka Christine Teigen. „Czy Prince of Persia jeszcze istnieje? Uwielbiałam tę grę” - napisała na Twitterze.

Niespodziewanie do dyskusji dołączył sam Jordan Mechner, twórca oryginału. Legendarny deweloper rozbudził nadzieje wielu fanów: „Znam parę osób, które mają podobne odczucia. Robimy wszystko, co w naszej mocy, by się udało” - odparł.

Nie jest obecnie jasne, co dokładnie ma się udać, ale miłośnicy zręcznościowej serii sugerują, że mowa właśnie o wskrzeszeniu cyklu.

Ostatnia odsłona serii, z 2010 rokuZobacz na YouTube

Jordan Mechner już raz był zaangażowany w powrót serii Prince of Persia, pracując wraz z Ubisoftem nad Prince of Persia: Piaski czasu z 2003 roku jako jeden z projektantów. W 2010 r. twórca zaadaptował tę produkcję na film „Książę Persji: Piaski czasu” z Jakiem Gyllenhaalem w roli głównej.

Ostatnia gra - Prince of Persia: The Forgotten Sands - debiutowała w 2010 roku, już bez udziału Machnera. Wydaje się, że Ubisoft uznał, iż nie ma w portfolio miejsca na dwie serie TPP z dynamicznym przemieszczaniem się i akcją w przeszłości, więc później postawiono już tylko na Assassin's Creed.

„Niestety, Prince of Persia nadal ma obecnie przerwę” - odparł oficjalnie przedstawiciel Ubisoft Montreal pod wpisem Christine Teigen.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze