Producent Monster Hunter: World nie jest zwolennikiem „lootboxˇw”

Uważa, że zaburzają rozgrywkę.

Monster Hunter: World jest produkcją, w której gracze nie uświadczą kupowanych za prawdziwe pieniądze skrzynek z losową zawartością. Na ten temat wypowiedział się jeden z głównych twórców projektu.

Producent gry - Ryozo Tsujimoto - w rozmowie z serwisem Trusted Reviews oznajmił, że nie jest zwolennikiem tak zwanych lootboxów. Deweloper uważa, że mogłyby zaburzyć charakterystyczne dla cyklu mechanizmy rozgrywki.

01
Monster Hunter: World z potworami, ale bez skrzynek z losową zawartością

- Chcemy, by gracz w trakcie zabawy sam odkrył, co sprawia, że nie może poradzić sobie z daną przeszkodą i znalazł rozwiązanie problemu. W momencie, gdy pokonujemy określoną trudność, czujemy się wspaniale - tłumaczy.

- Dlaczego mielibyśmy pozwolić pójść na skróty, pozbawiając wspomnianego uczucia, by zarobić trochę pieniędzy? To nie ma sensu. Nie chcemy przeszkadzać w tym procesie - dodaje.

Zobacz: Monster Hunter: World - Poradnik, Solucja

Deweloper podkreśla, że skrzynki z losową zawartością nie sprzyjają też rozgrywce w kooperacji, będącej istotnym elementem powstającej gry. Jeżeli jeden z członków drużyny posiadałby kupioną za gotówkę broń, mogłoby dojść do tarć z graczami niewydającymi prawdziwych pieniędzy.

Jednocześnie Capcom opublikował materiał prezentujący kolejne fragmenty rozgrywki z produkcji. Dziewięciominutowe nagranie przedstawia jedną z pierwszych lokacji, które zwiedzimy podczas zmagań - Coral Highlands.

Warto zaznaczyć, że dokładnie za tydzień - 18 stycznia - na PS4 rozpocznie się trzecia i ostatnia faza testów beta, trwająca do 22 stycznia.

Monster Hunter: World debiutuje wkrótce potem - 26 stycznia - na PS4 i Xbox One. W planach jest również wersja PC, która jednak ukaże się dopiero jesienią.

Dzisiaj pisaliśmy o tym, że - jak twierdzi wspomniany producent Tsujimoto - powodem opóźnienia wydania komputerowego jest chęć przeznaczenia dodatkowego czasu na prace i udoskonalenie różnych elementów rozgrywki, w tym rozgrywek sieciowych.

Podstawowe założenia serii pozostają niezmienione - w grze chodzi o tropienie i pokonywanie coraz silniejszych przeciwników, z których pozyskujemy materiały, by ulepszać ekwipunek, a potem polować na jeszcze silniejsze stwory.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głˇwnie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterˇw i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami