Wracamy - dosyć szybko - po misji Bitwa o Jakku. Aż po zgliszcza to przedostatni etap głównej kampanii, ale ostatni z jakimikolwiek znajdźkami.

Przypomnijmy, że rolę znajdziek w Battlefroncie 2 pełnią przedmioty kolekcjonerskie. Schowane są w skrzynkach - i w grze widzimy tylko te właśnie skrzynki, a nie same przedmioty. Każda skrzynka wygląda jak szara kostka.

W misji Aż po zgliszcza znajdziemy w sumie tylko 2 przedmioty kolekcjonerskie.

Przedmiot #1

Misja rozgrywa się na pokładzie imperialnego Niszczyciela - a początek właściwie na Niszczycielu. Etap jest dosyć krótki, ale przeciwnicy potrafią narobić nieco problemów.

Bardzo ważne jest, by przesadnie nie szarżować. Eliminuj wrogów z daleka i na spokojnie. Pierwsza znajdźka czeka po prawej stronie, przy płonącym wraku myśliwca. Musisz za niego zajrzeć, od strony, z której przybywasz.

znzj21

Przedmiot #2

Idąc dalej musisz dotrzeć do miejsca prowadzącego do wnętrza statku. Używaj wszystkich swoich umiejętności, by nie zginąć i radzić sobie z kolejnymi przeciwnikami. Druga znajdźka czeka już przy wejściu na pokład Niszczyciela.

znzj22

Przedmiot kolekcjonerski znajdziesz w skrzynce, która stoi przy innych skrzyniach w korytarzu, który prowadzi do wnętrza pojazdu (korytarz to tak naprawdę stalowa kładka).

Po zabraniu przedmiotu idź do głównego celu. To już koniec.

Star Wars Battlefront 2 - Recenzja

Świetny multiplayer i problemy.

Star Wars Battlefront 2 - znajdźki i sekrety: Bitwa o Jakku

Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w 11 misji.

Star Wars Battlefront 2 - znajdźki i sekrety: Pod mrocznym niebem

Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w 9 misji.

Pierwszy gameplay z polskiego World War 3

Konkurencja dla Battlefielda 3 i 4?