Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Destiny 2 nie naprawią w tym roku błędu z Czarownikiem

Klasa psuje zabawę w Jatce.

Obecnie w Destiny 2 trwa wydarzenie specjalne o nazwie Świtanie. Jedną z atrakcji jest tryb Jatka (Mayhem) w Tyglu (Crucible) - ze skróconym czasem odnawiania zdolności ultimate. Niestety, w wyniku błędu na serwerach królują Czarownicy (klasa Warlock), a Bungie poinformowało, że nie zdoła wydać stosownej łatki przed zakończeniem akcji.

Jatka to opcja stawiająca na szaloną zabawę. Kluczową różnicą jest właśnie znacznie szybsze regenerowanie wszystkich talentów oraz szybsze odnawianie amunicji specjalnej. Celem jest wprowadzenie absolutnego chaosu, co deweloperom na pewno się udało.

Kłopot polega na tym, że podklasa Kroczący przez Próżnię (Voidwalker) w przypadku Czarownika (Warlock) może uzyskać nieograniczony dostęp do zdolności Super, więc podczas zmagań w powietrzu niemal nieustannie latają Bomby Rozbłyskowe.

Sposób działania błędu prezentuje poniższy materiał wideo:

Zobacz na YouTube

Wydarzenie specjalne dobiega końca 9 stycznia i Bungie przyznało na Twitterze, że nie zdoła przygotować łatki do tego czasu. Nie podano szczegółów, choć można domyślać się, że winna jest przerwa świąteczna.

Jednocześnie zapewniono, że twórcy nie zamierzają banować graczy korzystających z błędu. Jatka jest w końcu tylko okolicznościowym dodatkiem, gdzie liczy się dobra zabawa, nawet jeśli walczą sami Czarownicy.

Część graczy zachęca jednak, by spojrzeć szerzej: choć Bungie obiecywało poprawę sytuacji, mamy do czynienia z kolejnym błędem, który wyeliminowałoby dokładniejsze testowanie. Podobnie było w ubiegły piątek, gdy nie działały dwa ze sprzedawanych przez Xura przedmiotów.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Destiny 2

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze