Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

PUBG wprowadzi w środę trójwymiarowe powtórki do wersji PC

Oraz kamerę po śmierci.

Już 20 grudnia - wraz z premierą pełnej wersji na PC - PlayerUnknown's Battlegrounds wzbogaci się o między innymi o trójwymiarowe powtórki oraz „kamerę zabójcy”.

Ten ostatni element to funkcja znana z wielu innych strzelanek, prezentująca kilka ostatnich chwil naszego życia z perspektywy gracza, który nas zabił. To powinno pomóc w identyfikacji sprawcy oraz - oczywiście - w wyciągnięciu wniosków na przyszłość (oraz w zaraportowaniu oszustów).

Trójwymiarowe powtórki pozwolą za to obejrzeć cały mecz, razem z opcją śledzenia wybranego gracza, ale także z możliwością niemal całkowicie swobodnego przemieszczania kamery po mapie. Te możliwości powinny przydać się zwłaszcza fanom esportu, do którego PUBG wydaje się aspirować.

Okrąg określi obszar, w którym dostępne są powtórki
Wewnątrz tego okręgu skorzystamy ze swobodnej kamery

Co interesujące, Bluehole do współpracy nad opisywanymi nowościami zaangażowało inną firmę z Korei Południowej, Minkonet.

„Wiemy, że oczekiwania ze strony społeczności są wysokie” - przyznaje w informacji prasowej Peter Kim, dyrektor generalny tego studia. „Nasz zespół pracował u boku twórców PUBG, by zaprojektować i dostarczyć nowatorskie powtórki, które zapewnią godziny interesujących momentów i treści do dzielenia się w sieci”.

Zobacz: PlayerUnknown's Battlegrounds - poradnik i najlepsze porady

PlayerUnknown's Battlegrounds opuści w środę - 20 grudnia - program Early Access na Steamie i wzbogaci się jednocześnie o pustynną mapę oraz nowy system pokonywania przeszkód terenowych. Wydana niedawno odsłona Xbox One w najbliższym okresie będzie kroczyła własną „ścieżką” aktualizacji.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Playerunknown's Battlegrounds

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze