Dodatek Klątwa Ozyrysa do Destiny 2 wprowadza między innymi nowy sposób pozyskiwania broni. Jest to Kuźnia, którą możemy znaleźć w Latarni na Merkurym, po ukończeniu wątku głównego.

Urządzenie to nie jest jednak dostępne do użycia od razu. By aktywować Kuźnię, należy wykonać szereg kroków, które opisujemy poniżej.

Jak odblokować Kuźnię

Po zakończeniu ostatniej misji głównego wątku z dodatku, udaj się do brata Vance'a, który niezmiennie będzie czekał w Latarni. Porozmawiaj z nim, by odebrać pierwszą misję. Następnie:

  • ukończ trzy dostępne Przygody na Merkurym
  • dzięki temu odblokujesz Przygody Heroiczne dostępne u Vance'a (po zdobyciu 290 poziomu Mocy)
  • ukończ jedną Przygodę Heroiczną
  • wróć do Vance'a
fb1k
Kolejne Wersy będą miały większe wymagania

Postać zleci ci w tym momencie pierwszą misję związaną z Utraconą Przepowiednią. Otrzymasz pierwszy Wers, który należy „wypełnić”, wykonując konkretne czynności, by dzięki nim zyskać określoną liczbę przedmiotów zwanych kulturami radiolarańskimi. Przykład: na obrazku powyżej musimy zdobyć aż 3 skoncentrowane kultury radiolariańskie, a więc musimy „wydropić” 30 zwykłych kultur i kupić za nie 3 skoncentrowane (u Vance'a) lub znaleźć 3 skoncentrowane w skrzynkach public eventów.

Po wykonaniu zadania należy wejść do ekwipunku i kliknąć Wers, by wypełnić go zdobytymi itemami. Następnie rozmawiamy z Vance'em i odblokowujemy w ten sposób Kuźnię.

FB_IMG_1513197029675
Kuźnia znajduje się przy kamiennym symbolu na ścianie w Latarni

Podchodzimy więc do Kuźni i wykuwamy broń. Otrzymujemy karabin zwiadowczy Latorośl I - całkiem efektywny, a przy okazji z interesującym designem. Precyzyjne zabójstwa znacznie przyspieszają jej przeładowanie.

Później możemy brać od brata Vance'a kolejne Wersy, by ponownie wyruszać w świat, wykonywać różne czynności i zbierać w ten sposób kultury radiolariańskie. Niestety kolejne Wersy mają już o wiele większe wymagania, a więc trzeba spędzić więcej czasu na zdobywaniu przedmiotów. Następne bronie z Kuźni są już przydzielane losowo.