Czas na kolejne zadania dodatkowe w lokacji Sapi-Res. Ich pierwszą część zawarliśmy na tej stronie. Niektóre z zadań odblokujesz korzystając ze stołu zawiadomień, o którym wspominaliśmy na poprzedniej stronie. Początek każdej z misji znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie. Poniżej znajdziesz opisy następujących zadań:

215

Misja: Wszystkie oczy na nas

W tym zadaniu musimy wyeliminować ludzi Sefetu, aby sprawić, że miejscowość Sais była nieco bezpieczniejsza. Udajemy się zatem we wskazane miejsce (1), ale nasze cele nie będą oznaczone w żaden sposób. Musisz więc wypatrywać łuczników, którzy będą zwykle umiejscowieni na dachach budynków.

216
Łucznicy znajdują się na okolicznych dachach w Sais.

Poszukiwania może ułatwić ci także Senu, czyli oswojony orzeł. Dzięki niemu nie będziesz musiał sprawdzać każdego dachu osobiście. Przeciwników pozbądź się w dowolny sposób, ale pamiętaj, że oprócz łuczników będziesz także napotykał innego typu wrogów. Po zabiciu sześciu łuczników misja automatycznie dobiegnie końca.

Misja: Konflikt interesów

W ramach kolejnego zadania udajemy się na handlowy teren, gdzie rozmawiamy ze wszystkim oznaczonymi na żółto kupcami. Wypuść impuls Animusa, aby oznaczyć handlarzy. Następnie poczekaj do wieczora lub przyspiesz czas i udaj się raz jeszcze na targ. Podążaj za podejrzanymi kupcami. Będzie to dość długa i nudna droga, ale nie masz innego wyjścia.

Po dotarciu do ich kryjówki i rozmowie, która rozjaśni nieco sytuację, udaj się do doków nieopodal, gdzie uporasz się z grupą strażników. Możesz zniszczyć oznaczoną łódź lub ją ukraść. W drugim przypadku będziesz musiał uciec do wyznaczonego miejsca, po czym gdy porozmawiasz z jednym z kupców, zadanie dobiegnie końca.

Misja: Dym nad wodą

Po ukończeniu poprzedniej misji możesz od razu przejść do kolejnej. Użyj Senu, aby namierzyć swój cel nieopodal doków, gdzie przebywałeś jeszcze przed momentem. W tym miejscu lub na targu - jeśli akurat jest dzień - znajdziesz jedną z handlarek, które poznałeś wcześniej. Porozmawiaj z Jeską, a następnie wsiądź do jednej z dostępnych łodzi i dopłyń do wyznaczonego punktu.

Zejdź z łodzi i uratuj kobietę przed atakującymi hipopotami. Gdy zagrożenie zostanie zażegnane, wejdź na łódź i usiądź - sterować będzie nasza towarzyszka. Gdy trafisz na dodatkowe zagrożenie, uporaj się z nim. W końcu wyjdziecie na ląd i będziecie podążać do wioski, gdzie zabić musisz wszystkich znajdujących się tam napastników.

217
Senu pomoże ci w zlokalizowaniu nieprzyjaciół.

Po zabiciu bandytów porozmawiaj z kobietą, po czym podnieś wskazanego mężczyznę imienim Pentu i umieść do na wierzchowcu. Zawieź poszkodowanego na farmę. Po zakończeniu scenki przerywnikowej misja dobiegnie końca.

Misja: Zaginione szczęście

Udajemy się we wskazane miejsce (4), gdzie rozmawiamy z pewną kobietą. Dowiadujemy się tym samym o zaginionym pomocniku warzelni, Nesamunie. Ten wiózł piwo do Yamu, podróżując południową drogą. Udajemy się więc w dowolny sposób do znacznika misji.

Gdy znajdziesz się blisko celu, skorzystaj z Senu, aby namierzyć cel. Mężczyzna znajduje się w niewielkim obozie wojskowym, dlatego najpierw będziesz musiał uporać się z grupą nieprzyjaciół, w tym z jednym kapitanem na siedemnastym poziomie doświadczenia. Następnie uwolnij Nesamuna, kończąc tym samym zadanie.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Najnowsze

Ancestors Legacy w Polsce z Edycją Mieszka I

Książę Polski nadciąga z zastępami wojów.

PS Plus: maj 2018 - pełna oferta

Beyond: Dwie Dusze i Rayman Legends.

Reklama