Nom Sapi-Res to rozciągnięty obszar sąsiadujący na północy z Nomem Sap-Meh. Chociaż nie jest to duża lokacja, proponuje wiele zadań dodatkowych. Niektóre z nich odblokujesz po wykonaniu interakcji na stole zawiadomień, który oznaczyliśmy na poniższej mapce symbolem „S”. Warto to zrobić na samym początku eksploracji regionu. Sugerowane poziomy ukończenia zadań to 13-17. Na poniższej stronie znajdziesz opisy następujących misji:

213

Misja: Struś

Po krótkiej rozmowie z kobietą w wyznaczonym miejscu (1) udaj się we wskazane miejsce, do niewielkiego obozu wojskowego, gdzie przebywa poborca podatkowy. Gdy zbliżysz się do tego miejsca, użyj Senu, czyli oswojonego orła, aby namierzyć cel. Rozpraw się z przeciwnikami, w tym z kapitanem na 17. poziomie, a na końcu zabij poborcę, kończąc tym samym zadanie.

Misja: Nadużycie władzy

W miejscu wskazanym na mapie (2) porozmawiaj z mężczyzną, który poprosi cię o pomoc przy pracy w polu. Poczekaj do wieczora, po czym zbierz trzy snopki i przenieś każdy z nich na wóz rolnika. Następnie udaj się we wskazane miejsce, użyj Senu, dzięki któremu oznaczysz poborcę podatkowego. Zabij swój cel, kończąc tym samym misję poboczną.

Misja: Nowy w mieście

Porozmawiaj z mężczyzną, którego znajdziesz w wyznaczonym miejscu na mapie (3). Poprosi cię o odzyskanie skradzionego wozu. Udaj się we wskazane miejsce, zabij bandytów, uważając przy tym na dzikie koty, które również będą cię atakować. Wsiądź do wozu i odwieź pojazd do prawowitego właściciela. Teraz musisz rozmawiać ze wskazanymi na mapie osobami, a następnie badać tajemnicze hieroglify wymalowane w ich chatach.

Po zbadaniu wszystkich i rozmowie ze zleceniodawcą, pozyskasz specjalny papirus z zagadką. Nie jest to jednak klasyczna zagadka papirusu. Naszym zadaniem jest udanie się do Świątyni Miliona Lat. Odnajdziesz ją na południowy zachód od Letopolis, czyli mieście, w którym aktualnie się znajdujesz. Dokładne miejsce wskazaliśmy na poniższym obrazku strzałką.

214
W tym miejscu znajdziesz tajemniczą lokację.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Zmierzamy tam w dowolny sposób, zabijając bandytów i dzikie zwierzęta. Przejdź przez wąską szczelinę, a w środku uważaj na niebezpieczne kobry. Pozbieraj wszystkie możliwe przedmioty, a następnie ukończ śledztwo, sprawdzając wszystkie oznaczone poszlaki. Następnie wróć do Nehima, zleceniodawcy misji, aby po rozmowie zakończyć zadanie.

Misja: Lament robotników

Zadanie rozpoczniesz od rozmowy z kobietą we wskazanym miejscu (4). Użyj Senu, aby namierzyć robotników nieopodal. Udaj się do nich, aby porozmawiać. Pierwszego z nich znajdziesz w studni. Zeskocz niżej, po czym wejdź przez wąski korytarz. Natkniesz się na kolejnego, kontuzjowanego mężczyznę. Podnieś go i wynieś na zewnątrz.

Gdy położysz go na ziemi i porozmawiasz przez chwilę z robotnikami, wróć do zawalonej jakskini. Rozbij ściankę z bambusu i idź dalej, ale uważaj na znajdujące się tam kobry. Po uporaniu się z zagrożeniem i dokonaniu eksploracji pomieszczenia, podejdź do Baby, mężczyzny siedzącego na stołku. Wydostań się na zewnątrz i wróć do zlecającej zadanie kobiety, aby ukończyć misję.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały