Na południe od Nomu Kanopos znajduje się niewielki region Nom Sap-Meh. Znajdziesz tam kilka zadań pobocznych, z którymi możesz zapoznać się dość szybko po rozpoczęciu zabawy. Wymagany do ich ukończenia poziom doświadczenia to 13. Poniżej znajdziesz opis następujących misji dodatkowych:

  • Protest (1)
  • Gruba skóra (2)
  • Uczciwa wymiana (3).
211

Misja: Protest

Zadanie rozpoczniesz rozmawiając z kobietą nieopodal niewielkiego rynku. Poprosi cię znalezienie rydwanu wojennego w forcie Anthylla, a następnie zniszczenie pojazdu. Jego konstruktor bowiem wykonał rydwan dla samego faraona, ale po skończeniu prac został zabity, zaś sam rydwan skradziono.

Zmierzamy zatem w wyznaczone miejsce i namierzamy cel za pomocą Senu, oswojonego orła. W zależności od tego czy wcześniej zneutralizowałeś obóz wojskowy w tym miejscu, możesz natrafić tu na dość mocny opór ze strony strażników lub po prostu od razu podejść do rydwanu. Zniszcz go w dowolny sposób, po czym wróć do kobiety zlecającej zadanie. Po krótkiej rozmowie misja dobiegnie końca.

Misja: Gruba skóra

Misję rozpoczniesz od rozmowy z kobietą nieopodal podtopionych pól uprawnych. Okazuje się żoną garbarza. Poprosi cię o pomoc jej mężowi. W tym celu udaj się do obozu myśliwskiego pół kilometra dalej i za pomocą Senu namierz garbarza, który walczy z krokodylem. Zabij zwierzę, po czym porozmawiaj z mężczyzną.

Poprosi cię o zdobycie uszu hieny, jaja krokodyli oraz czaszki sępów. Każdego po dwie sztuki. Jeśli wcześniej polowałeś na wymienione zwierzęta i posiadasz odpowiednie przedmioty, możesz je od razu przekazać. Jeśli nie, potrzebne będzie zapolowanie na okazy. Skorzystaj z Senu, aby namierzyć wspomniane gatunki w najbliższej okolicy. Po przekazaniu zdobyczy misja dobiegnie końca.

Misja: Uczciwa wymiana

Zadanie rozpoczynamy od przeczytania dokumentu znajdującego się na stoliku kowala. To historia pewnej broni, która została skradziona przez ludzi Sefetu. Postanawiamy ją odnaleźć, co naturalnie prowadzi nas na okręt płynący po jeziorze Mareotis.

212
Okręt będzie pływał w wyznaczonym obszarze.

Udajemy się więc we wskazane miejsce w dowolny sposób, nawet korzystając z szybkiej podróży, jeśli stosowny punkt odblokowaliśmy wcześniej podczas gry. W zlokalizowaniu właściwego okrętu pomoże nam - klasycznie już - oswojony orzeł, czyli Senu.

Po oznaczeniu okrętu podpływamy do niego, najlepiej przy pomocy łodzi. Płynięcie wpław może zająć nieco dłuższą chwilę. Rozpocznij eksterminację załogi znajdującej się na statku, po czym dobij oznaczonego żołnierza, zdobywając tym samym skradziony przedmiot. Misja zostanie zakończona automatycznie po dobiciu złodzieja.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały