W dalszym ciągu pozostajemy w Nom Kanopos. Na poprzedniej stronie opisywaliśmy trzy zadania poboczne dostępne od razu, w głównej części regionu. Po kolejne dwa musisz przedostać się nieco na południe. Wymagany poziom doświadczenia do ukończenia tych zadań to 14. Poniżej znajdziesz opisy następujących misji dodatkowych:

  • Łasica (1)
  • Głodna rzeka (2).
209

Misja: Łasica

Zadanie aktywujesz rozmawiając z mężczyzną przechadzającym się na tyłach rezydencji. Zarządca Apollodorosa prosi nas o odzyskanie pewnego listu z Gołębiej Wieży. Zmierzamy zatem nieco dalej, do miejsca wskazanego przez znacznik misji. Gdy zbliżymy się do wieży, wejdziemy tym samym na teren śledztwa.

Wypuść impuls Animusa, aby podświetlić kluczowe dla rozwiązania zagadki elementy. Na początku zbadaj więc rozsypane przy ścianie węgle, po czym zajdź wieżę z drugiej strony. Odnajdziesz tam ślady krwi, a nieco dalej, w wozie z sianem, poszukiwane ciało. Odnieś Ruię do zleceniodawcy, a następnie porozmawiaj ze zbrojmistrzem Dymnosem, który znajduje się nieopodal.

Po krótkiej rozmowie zostaniesz zaatakowany. Musisz zabić Dymnosa, który będzie stosował serie ataków o dość dużym zasięgu. Przeszukaj ciało i wróć do zleceniodawcy. Po krótkiej rozmowie misja dobiegnie końca.

Misja: Głodna rzeka

Po aktywacji zadania, przy wozie z ciałami i dużą ilością krwi, porozmawiasz ze strapionym rolnikiem. Na pola uprawne dostały się niebezpieczne hipopotamy, które zaczęły zabijać pracujących tam ludzi. Zostajemy poproszeni o pomoc w odzyskaniu ciał, co oczywiście sprowadzać nas będzie do konieczności walki z dzikimi zwierzętami.

210
Musisz odzyskać cztery oznaczone ciała. Uważaj jednak na niebezpieczne hipopotamy.

Gdy będziesz podchodził do dwóch ciał znajdujących się najbliżej brzegu, nie zostaniesz raczej zaatakowany przez hipopotamy. Trudności możesz mieć jednak w przypadku tych bardziej oddalonych ciał. Wówczas po prostu rozpraw się ze zwierzętami, a dopiero później spróbuj zrealizować swój główny cel.

Gdy już ci się to uda, udaj się na zachód, gdzie swoją kryjówkę mają bandyci odpowiedzialni za sprowadzenie zwierząt w okolicę. Rozpraw się ze wszystkimi napotkanymi tam przeciwnikami, po czym uwolnij więzionego Meketre.

Zmierzaj za uratowanym więźniem, broniąc jednocześnie przed kolejnymi niebezpieczeństwami. Po wydostaniu się na zewnątrz porozmawiaj z mężczyzną, po czym udaj się we wskazane miejsce, do wioski rodzinnej Meketre, gdzie zabijesz wszystkich znajdujących się tam wrogów. Na końcu raz jeszcze porozmawiaj z mężczyzną, po czym misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały