Divinity: Original Sin 2 z milionem sprzedanych egzemplarzy na PC

500 tys. od września.

Przedstawiciele Larian Studios pochwalili się na Twitterze, że gra Divinity: Original Sin 2 sprzedała się w nakładzie przekraczającym milion egzemplarzy.

Sukces jest o tyle imponujący, że produkcja debiutowała wyłącznie na PC, dostępna w pełnej wersji od połowy września tego roku. Warto jednak pamiętać, że wyniki obejmują także okres w programie Early Access, także rozpoczęty już we wrześniu, ale w ubiegłym roku.

1
Obrazek od Larian Studios

Dlatego też wpis deweloperów na Twitterze może być nieco mylący: „W zaledwie kilka miesięcy pokonaliśmy ten wielki kamień milowy, a to wszystko dzięki wam” - napisano w komunikacie.

Pomimo tego, rezultaty na pewno są bardzo imponujące, ponieważ we wrześniu tego roku - kilka dni po premierze - informowano o przekroczeniu pułapu 500 tysięcy egzemplarzy. Po debiucie pełnej wersji bardzo szybko dodano więc drugie tyle kopii.

Zobacz: Divinity: Original Sin 2 - Poradnik, Solucja

Larian czekało z decyzją o pracach nad konwersjami na konsole właśnie na pierwsze wyniki sprzedaży. Te są świetne, więc porty prawdopodobnie powstaną.

Akcję produkcji osadzono tysiące lat po wydarzeniach przedstawionych w Divinity: Original Sin z 2014 roku. Kierując własnym bohaterem, wpłyniemy na losy fantastycznego świata, decydując między innymi o tym, kto zostanie następnym bogiem Rivellon.

Podczas potyczek bardzo ważne jest wykorzystanie elementów otoczenia, a jedną z nowości jest tryb sieciowej rywalizacji. Do tego opcja rozgrywki jako Mistrz Gry, pozwalająca stworzyć własne kampanie dla naszych znajomych.

„Dzieło studia Larian to jedna z najlepszych gier tego roku. Świetna historia połączona z fantastyczną mechaniką sprawiają, że trudno oderwać się od ekranu” - głosi nasza recenzja Divinity: Original Sin 2.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami