Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Star Citizen w wersji alpha 3.0 - godzina gameplayu

Lądowanie na planecie.

O wielokrotnie przekładanych losach Star Citizen w wersji wersji alpha 3.0 napisano już wiele. Pokazano też wiele spektakularnych widoków, włącznie z imponującym przedzieraniem się przez atmosferę i lądowaniem na powierzchniach planet.

Wszystkie te ujęcia pochodziły jednak bezpośrednio od deweloperów ze studia Cloud Imperium Games, ponieważ najnowsza odsłona kosmicznego symulatora była ograniczona do małej grupy testerów.

Teraz jednak alpha 3.0 trafiła na komputery większej liczby użytkowników, zapraszanych do zabawy falami. Efektem jest także mnóstwo nowych materiałów wideo, ja ten poniższy, z kanału Xenthor Xi:

Cover image for YouTube videoStar Citizen 3.0 - First Hour in - 4K Ultra Widescreen
Film obejmuje godzinę akcji, także w 4K - jeśli dysponujemy odpowiednim sprzętem. Warto pamiętać, że nie ma gwarancji, iż wersja 3.0 trafi w tym roku do wszystkich osób, które wsparły Star Citizen. Oglądanie wideo może więc pozostać najbliższym kontaktem z nową wersją. Materiał skupia się głównie właśnie na planetarnych lądowaniach, ale są też misje, przeciwnicy, cywile z dialogami, placówki i miast do eksploracji. Nie, jeszcze nie te gigantyczne metropolie, które mają trafić do produkcji później.

Star Citizen zapowiedziano w 2012 roku, z wstępną datą debiutu premiery ustaloną na 2014 r. Obecnie pełna wersja produkcji nie ma jeszcze daty premiery.

W ubiegłym roku gracze czekali na premierę Squadron 42, samodzielnej kampanii fabularnej. Zaangażowano znanych aktorów i zapowiadano rozbudowaną opowieść, lecz premierę ostatecznie opóźniono do 2017 r. Wiele wskazuje jednak na to, że opowieść ukaże się dopiero w przyszłym roku.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Star Citizen

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze