Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Łatka Assassin's Creed Origins obniża jakość grafiki - raport

Znikające detale.

Wczoraj wieczorem Assassin's Creed Origins wzbogaciło się o łatkę 1.0.5 w wersji PC, wydaną już wcześniej na PS4 i Xbox One. W sieci nie brakuje jednak narzekań ze strony graczy, według których aktualizacja więcej psuje niż naprawia.

Choć lista zmian i poprawek mówi między innymi o „poprawionej wydajności i stabilności”, to fani uważają, że główną zmianą jest obniżenie poziomu detali, niekiedy w dość ekstremalnym stopniu - jak na screenie poniżej.

Screen użytkownika stormesp z forum Reddit

Gracze spodziewali się także, że w przypadku PC łatka rozwiąże problem nadmiernego obciążania procesora, ale kłopot nadal jest obecny, a wykorzystanie CPU w stu procentach wprowadza teraz podobno dodatkowe zacinanie.

Niektórzy gracze informują, że spadła także ogólna wydajność i jeśli przed aktualizacją Assassin's Creed Origins działało w stałych 60 klatkach na sekundę, to teraz nie brakuje spadków.

Zobacz: Assassin's Creed Origins - Poradnik, Solucja

Oficjalne forum dyskusyjne pełne jest narzekań. Mowa nie tylko o wspominanych problemach z wydajnością i grafiką, ale także o szeregu innych problemów, które najnowsza łatka miała rzekomo wprowadzić: brakujące zadania, wyłączenie dźwięku przestrzennego, czy też wyrzucanie do pulpitu - kiedy to wersja 1.0.3 działała idealnie.

Zobacz na YouTube

Część zainteresowanych ma nadzieję, że obniżenie jakości grafiki nie jest kolejnym przykładem downgrade, wprowadzonego tym razem już po premierze gry, lecz po prostu wynikiem błędów, które zostaną naprawione w kolejnych aktualizacjach. Ubisoft nie skomentował jeszcze sytuacji.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Assassin's Creed Origins

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze