Call of Duty: WW2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, Zombie, multiplayer, znajdźki i sekrety.

Witamy w solucji i poradniku do Call of Duty: WW2, w którym skupimy się na trybie sieciowym, a przede wszystkim na kooperacyjnych zmaganiach z zombie - gdyż właśnie tu czeka najwięcej nieoczywistych elementów rozgrywki. Przedstawiamy tutaj także spis i lokalizację znajdziek z kampanii fabularnej oraz opis przejścia gry.

Najnowsza odsłona popularnego cyklu strzelanek od Activision jest wyjątkowa przede wszystkim dlatego, że wraca do korzeni. Call of Duty: WW2 to bowiem ponownie okres II wojny światowej - jak w pierwszych częściach serii. Powalczymy przede wszystkim na froncie europejskim, co wiąże się z powrotem kultowego uzbrojenia. Ponownie chwycimy między innymi za pistolet maszynowy Thompson czy karabin M1 Garand.

Seria wraca do korzeni. W naszym poradniku do Call of Duty: WW2, w związku z pożegnaniem futurystycznej otoczki, nie przeczytasz o plecakach odrzutowych i bieganiu po ścianach - wbrew obawom niektórych, nie mamy do czynienia z alternatywną wersją historycznych wydarzeń, a twórcom zależało na w miarę realistycznym odwzorowaniu wojny (przynajmniej w trybie fabularnym).

Wielu fragów w multi, miłego grania i przyjemnej lektury poradnika - zaczynajmy.

Opis przejścia

W tej sekcji poradnika zamieszczamy opis przejścia wszystkich 11 misji w kampanii fabularnej Call of Duty: WW2. Zaznaczamy też, jak wykonać wszystkie heroiczne czyny, na które trafiamy podczas wykonywania zadań.

Znajdźki i sekrety

Poniżej wymieniamy wszystkie znajdźki - pamiątki - z kampanii fabularnej Call of Duty: WW2. Wskazujemy ich lokalizację i załączamy pomocne screenshoty, które sprawią, że z pewnością nie przeoczycie żadnego przedmiotu.

Zombie

W tym miejscu znajdziecie dokładny opis trybu z nieumarłymi nazistami. W poradniku podajemy najlepszą taktykę niezbędną do pokonania kolejnych grup stworów. Zdradzamy też, jak odblokować różne ukryte elementy i sekrety.

Multiplayer

Tutaj zamieszczamy opis najważniejszych elementów trybu rywalizacji sieciowej - zasady rozgrywki, opis klas i talentów. Wskazujemy także najlepsze rodzaje broni do wykorzystania w różnych sytuacjach oraz wyjaśniamy system skrzyń z zaopatrzeniem.

Porady na start

- Ukończ kampanię fabularną. Historia nie jest szczególnie długa, ale stanowi dobrą rozgrzewkę przed zmaganiami w sieci i pozwala zapoznać się z działaniem wielu różnych broni. Jednocześnie trzeba też pamiętać, że w trybie sieciowym występuje automatyczna regeneracja zdrowia, nieobecna w kampanii.

- Uważaj ze sprintem. W przeciwieństwie do ostatnich odsłon serii, w Call of Duty: WW2 sprint jest ograniczony. Nie możemy biegać z pełną prędkością bez przerwy. Pamiętaj o tym, by rozsądnie z niego korzystać, bo w przeciwnym razie żołnierz zwolni pewnie w mało odpowiednim momencie, co może skończyć się źle.

- Pamiętaj o drużynie. WW2 w nieco większym stopniu premiuje grę drużynową. Nie mamy już aż tylu gadżetów i zdolności usprawniających samotne bicie rekordów w liczbie zabójstw. Szczególnie w trybie Wojny ważna jest współpraca, jak choćby odpowiednie korzystanie z zasłony dymnej czy wyznaczanie sobie celów.

- Zaproś znajomych. O ile rozgrywka z przypadkowymi osobami w trybie multiplayer jest możliwa i raczej bezproblemowa, to tryb Zombie zdecydowanie najlepiej włączyć, gdy możemy pograć ze znajomymi. Tutaj koordynacja i komunikacja głosowa naprawdę się przydaje. Poradnik w dużej mierze skupia się właśnie na rozgrywkach sieciowych.

- Eksploruj zakamarki podczas rozgrywania kampanii dla pojedynczego gracza. Chociaż w poradniku wskazujemy najistotniejsze miejsca, gdzie wykonasz heroiczne czyny czy znajdziesz pamiątki, to warto odkrywać tajemnice samodzielnie.

- Nie przejmuj się skrzynkami. Ani mikropłatnościami. W Call of Duty: WW2 nie można kupić sobie lepszych przedmiotów. Obecnie zdobywane ze skrzynek rzeczy pozwalają tylko na kosmetyczne modyfikacje naszego żołnierza lub uzbrojenia.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Komentarze (3)