Na poprzedniej stronie opisaliśmy, jak znaleźć wszystkie znajdźki w misji Ofensywa w Ardenach. Teraz pora na kolejne zadanie i następny zestaw przedmiotów.

Pamiątki to różne obiekty - każda jest inna. Może to być zapalniczka lub medal czy innego rodzaju pozostałości po cywilach lub żołnierzach. Zauważymy je dzięki lekkiemu błyskowi.

W tej misji znajdziemy w sumie - jak zwykle - 3 pamiątki.

Jeżeli przegapisz jakąś znajdźkę, możesz po prostu powtórzyć misję albo wczytać stan gry. Zebrana znajdźka zostaje od razu zaliczona, nawet jeżeli zginiemy po jej zdobyciu.

Pamiątka: Czasopismo

Pierwszą znajdźkę zdobędziesz dopiero po przeprowadzeniu zasadzki na niemiecki konwój - kiedy razem z Zussmanem będziecie infiltrować bazę wroga. Zakradniecie się do pierwszego hangaru, a czasopismo znajdziecie na skrzynce, przy latarni. Uważaj, by nie zauważyli cię strażnicy.

m10znaj1

Zobacz też opis misji oraz jak wykonać Heroiczny czyn w misji Zasadzka.

Pamiątka: Srebrna piersiówka

Kolejna pamiątka znajduje się w budynku koszar, do którego trafisz już po ataku sojuszników na bazę, a także po tym, jak będziesz ich osłaniał ogniem z karabinu snajperskiego.

Potem udacie się niżej i przeprowadzicie bardziej tradycyjną ofensywę. Znajdźka jest na stoliku pod ścianą w pierwszych barakach, do których wejdziecie.

m10znaj2

Pamiątka: Niemieckie skrzydła

Po przedarciu się przez koszary i wyeliminowaniu wszystkich wrogów w okolicy, musisz przedostać się do wieży, by znów osłaniać sojuszników z pomocą karabinu snajperskiego.

m10znaj3

Przedostań się do wieży, ale zanim wejdziesz na górę, spójrz w prawo zaraz po wejściu - niemieckie odznaczenie wojskowe (skrzydła) leżą tutaj na wyciągnięcie ręki. Zabierz pamiątkę, a potem idź po schodach na szczyt.

Call of Duty: WW2 - Recenzja

Dobra kampania i udany multiplayer.

Call of Duty: WW2 - wszystkie Pamiątki (mementos)

Zobacz, gdzie znaleźć pamiątki - zaczynamy od misji D-Day.

H1Z1 w maju trafi na PS4

W zmodyfikowanej wersji.