Na poprzedniej stronie opisaliśmy, jak znaleźć wszystkie znajdźki w misji Przypadkowe ofiary. Teraz pora na kolejne zadanie i następny zestaw przedmiotów.

Pamiątki to różne obiekty - każda jest inna. Może to być zapalniczka lub medal czy innego rodzaju pozostałości po cywilach lub żołnierzach. Zauważymy je dzięki lekkiemu błyskowi.

W tej misji znajdziemy w sumie - jak zwykle - 3 pamiątki.

Jeżeli przegapisz jakąś znajdźkę, możesz po prostu powtórzyć misję albo wczytać stan gry. Zebrana znajdźka zostaje od razu zaliczona, nawet jeżeli zginiemy po jej zdobyciu.

Pamiątka: Pistolet sygnałowy

Pierwszy przedmiot znajdziemy po dobrych kilku minutach gry - po tym, jak już odeprzemy pierwszy atak wroga przy moście i zniszczymy czołg. Pójdziemy z Turnerem, by zająć się moździerzem.

Po zlikwidowaniu obsługi moździerza podejdź do ciężarówki zaparkowanej po prawej stronie stanowiska. Pistolet leży na skrzyni, która stoi obok pojazdu.

m7znaj1

Zobacz też, jak wykonać wszystkie Heroiczne czyny w misji Fabryka śmierci.

Pamiątka: Menażka

Gdy uciekniecie przed bombardowaniem, w pewnym momencie bohater zostanie powalony na ziemię i odłączony od grupy. Kiedy się ockniesz, powoli podążaj do przodu jedyną trasą.

Ta pamiątka znajduje się we wraku samolotu, po lewej stronie ścieżki. Zbierzesz ją zaraz po tym, jak zaatakuje cię pies.

m7znaj2

Pamiątka: Żelazna porcja

Ostatnia pamiątka znajduje się w gnieździe snajpera, który ostrzeliwuje ciebie i Turnera, kiedy staracie się dotrzeć do towarzyszy. Najpierw pozbądź się wrogów w bunkrze i snajpera na górze.

m7znaj3

By zdobyć tę znajdźkę, wychodząc z gniazda po pokonaniu snajpera wskocz na żelazną kładkę nad schodami prowadzącymi na dół. Przedmiot leży przy ścianie. Po zabraniu go możesz ruszać dalej za Turnerem.

Call of Duty: WW2 - Recenzja

Dobra kampania i udany multiplayer.

Call of Duty: WW2 - wszystkie Pamiątki (mementos)

Zobacz, gdzie znaleźć pamiątki - zaczynamy od misji D-Day.

Fakty i mity - jak zmieniły się laptopy do gier

Karty graficzne, design i technologie.

Destiny 2: Strategos zabierze graczy w lodowe rejony Marsa

Dodatek wprowadzi też tryb hordy i szereg innych nowości.

Najnowsze

Fakty i mity - jak zmieniły się laptopy do gier

Karty graficzne, design i technologie.

Destiny 2: Strategos zabierze graczy w lodowe rejony Marsa

Dodatek wprowadzi też tryb hordy i szereg innych nowości.

H1Z1 w maju trafi na PS4

W zmodyfikowanej wersji.

Aktualizacja God of War pozwala zwiększyć rozmiar wyświetlanego tekstu

Czytelniejsze informacje z kodeksu i opisy zadań.