Elex - misje Banitów: Praca na zlecenie

Zdobywamy rangę Egzekutora. Zadania: Zbiórka haraczu, Znieważony, Szalony pomysł.

Kurier to najniższa ranga spośród wszystkich, które można uzyskać w ramach awansu Banity. Kolejną jest Egzekutor. Jeśli zamierzać piąć się w górę w hierarchii frakcji, porozmawiaj z Williamem. Zgodzi się na to, abyś mógł rozpocząć zadania, umożliwiające zdobycie nowej rangi.

Questy zlecą ci nadzorcy poszczególnych dzielnic: Szczur, Chloe i Szalony Bob. Wykonując je, uzyskasz ich poparcie, niezbędne do przekonania Williama, że jesteś godny do uzyskania awansu.

Poniżej zostały opisane następujące zadania w ramach misji: Praca na zlecenie:

  • Znieważony,
  • Zbiórka haraczu,
  • Szalony pomysł.

Misja: Praca na zlecenie: Znieważony

  • Zlecający: Szalony Bob.
  • Cel: zniszczyć kapliczki Kleryków w Tavarze.
  • Doświadczenie: 200-600; nagroda: 0-400 Kryształków.

Celem Szalonego Boba (4 na mapie misji: Znieważony) jest zniszczenie trzech kapliczek Kleryków, które zbudowali w Tavarze. Rozmawiając z nim, aktywujesz to zadanie. Nadzorca wręczy ci materiały wybuchowe, które musisz umieścić przy ołtarzach. Nie jest to zbyt trudna misja, gdyż przy dwóch świątyniach nie natkniesz się na żadne zagrożenie, a tylko jedna z nich będzie pilnowana przez Kleryków.

165
Umieść ładunki wybuchowe, aktywując tablicę przymocowaną do kapliczki.

1 na mapie misji: Znieważony - kaplica znajduje się tuż przy teleporcie: Dawna elektrownia wiatrowa. Nie czyha tam na ciebie żadne zagrożenie.

2 na mapie misji: Znieważony - kaplica znajduje się na południe od konwertera w Tavarze. Na miejscu spotkasz trzech Kleryków. Rozmowa z nimi zakończy się walką, więc zanim do nich podejdziesz, zaatakuj ich z dystansu, co zaskoczy przeciwników.

3 na mapie misji: Znieważony - kaplica znajduje się na zachód od teleportu: Ruiny kopuły. Podobnie jak w przypadku pierwszej kleryckiej świątyni, nie będziesz miał żadnych problemów z podłożeniem ładunków wybuchowych.

Wróć do Szalonego Boba, aby zakończyć misję i odebrać nagrodę. Jeśli podczas dialogu wymusisz od niego zapłatę za powierzone zadanie, otrzymasz 400 Kryształków oraz 200 punktów doświadczenia. Jeśli się nie upomnisz o wynagrodzenie, to go nie dostaniesz, ale za to zgarniesz aż 600 punktów doświadczenia.

Odwiedzając ponownie miejsca, gdzie zostały wysadzone kapliczki, zgarniesz dodatkowe łupy.

164
Mapa misji: Znieważony.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Misja: Praca na zlecenie: Zbiórka haraczu

  • Zlecający: Szczur.
  • Cel: śledzić Burnsa, aby sprawdzić, czy sumiennie wywiązuje się ze swoich obowiązków.
  • Doświadczenie: 200.

Szczur (5 na mapie misji: Znieważony) jako nowy nadzorca dzielnicy poprosi cię, abyś zajął się sprawą jego poborcy podatkowego, Burnsa. Twoim zadaniem będzie śledzić go i sprawdzić, czy nie oszukuje swojego przełożonego. Po zakończeniu rozmowy ze Szczurem zadanie zostanie aktywowane, a Burns pojawi się w pobliżu, więc zajmij się misją od razu po jej rozpoczęciu.

Poborca podejdzie do trzech osób, od których zbierze łącznie 350 (100+200+50) Kryształków. Podążaj za nim i podsłuchuj rozmowy z mieszkańcami Fortu, od których ma zebrać elexit, ale tak, żeby cię nie zauważył. Po trzeciej rozmowie pójdzie do Szczura i przekaże mu 300 Kryształków. Donieś nadzorcy dzielnicy, że Burns go oszukuje. Zadanie zakończy się, a ty otrzymasz poparcie Szczura.

Misja: Praca na zlecenie: Szalony pomysł

  • Zlecający: Chloe.
  • Cel: zebrać 10 butelek Mocnego alkoholu.
  • Doświadczenie: 400 (za zebranie 10 butelek Mocnego alkoholu) + 800 (za zakończenie misji); nagroda: 75 Kryształków.
166
Mapa misji: Szalony pomysł.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Chloe (1 na mapie misji: Szalony pomysł) brakuje alkoholu w barze, więc twoim zadaniem będzie przeniesienie jej dziesięciu butelek Mocnego alkoholu. Tego specyficznego trunku nie można zakupić u żadnego sprzedawcy ani nie odnajdziesz go w losowym miejscu. Ten konkretny alkohol znajduje się na terenie destylarni. Sprawa wydaje się wręcz banalna, dopóki tam nie dotrzesz.

Przede wszystkim uważaj na miny, na które natknąć się można na placu przed budynkami destylarni. W pierwszym gmachu (2 na mapie misji: Szalony pomysł) nie powinieneś natknąć się na żadne większe zagrożenia. Flaszki z trunkiem znajdziesz na parterze, w dwóch pomieszczeniach tego budynku - łącznie pięć butelek alkoholu.

167
Lokalizacja butelek Mocnego alkoholu w pierwszym gmachu (2).

W kolejnym gmachu (3 na mapie misji: Szalony pomysł) zbierzesz kolejne pięć flaszek na trzech kondygnacjach. Wchodząc do tego budynku uważaj na Rozpruwacze, którzy są bardzo silnymi przeciwnikami. Lepiej ich omiń, skradając się i wybierając boczne wejście. Wewnątrz spotkasz kolejnego Rozpruwacza. Jeśli będziesz chodził po cichu, nie powinien cię zauważyć.

Gdy zbierzesz wszystkie butelki, wróć po Chloe po nagrodę. Misja zakończona.

168
Lokalizacja butelek Mocnego alkoholu w drugim gmachu (3).

Awans do rangi Egzekutora

Jeśli wykonałeś wszystkie zadania ramach misji: Praca na zlecenie, udaj się do Williama. O ile masz 15. poziom doświadczenia, będziesz mógł uzyskać awans do rangi Egzekutora. Otrzymasz 3000 punktów doświadczenia. W przypadku, gdy twój poziom nie spełnia warunków awansu, wróć do przywódcy Kleryków, kiedy spełnisz wymogi.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami