Wytłumaczyliśmy już, jak znaleźć wszystkie ukryte przedmioty w misji SOE, a więc najwyższa pora na kolejną misję i następny zestaw znajdziek.

W Call of Duty: WW2 rolę znajdziek pełnią pamiątki - różnego rodzaju przedmioty, które należały do mieszkańców miast, które odwiedzamy, albo do żołnierzy różnych armii.

Jeżeli przegapisz jakąś znajdźkę, po prostu zrestartuj misję. Możesz też przejść całą grę ponownie, na najniższym poziomie trudności. Zebrana znajdźka jest zawsze zaliczona i zapisana, nawet gdy umrzemy zaraz po jej zabraniu.

W misji Wyzwolenie ponownie mamy 3 pamiątki.

Pamiątka: Plakat

Pierwsza pamiątka w tej misji to propagandowy plakat (wielkością przypomina raczej ulotkę). Leży na posadzce w łazience, w trzeciej kabinie od wejścia. Możesz się tam udać w dowolnym momencie na początku misji, ale koniecznie przed wizytą w biurze oficera na piętrze.

Łazienka jest na parterze, zaraz przy nieczynnej windzie.

m5znaj1

Kliknij w link, aby sprawdzić gdzie możesz wykonać Heroiczne czyny w misji Wyzwolenie.

Pamiątka: Karafka

Druga znajdźka może sprawiać pewne problemy. Na tym etapie misji należy się skradać. Gdy po wyjściu przez okno na dziedziniec przejdziesz do budynku po prawej i uratujesz Fischera, uważaj na strażników - likwiduj ich szybko strzałami w głowę.

Przejdź na piętro, wyjdź na balkon i przejdź w prawo po fragmencie budynku. Wejdź przez okno do innego pomieszczenia i zbierz karafkę, która będzie naprzeciwko ciebie.

m5znaj2

Pamiątka: Niemiecki order

Ostatnią znajdźkę podniesiesz na samym końcu misji, zaraz po tym, jak strzelasz do atakujących nazistów zmierzających w stronę budynku przez most i rzucasz koktajlami Mołotowa przez okno.

m5znaj3

Order leży na skrzyni przykrytej płachtą (obrusem?). Skrzynia stoi na środku obszaru na wprost od mostu, za dwoma rozmawiającymi Francuzami z ruchu oporu. Koniecznie zbierz tę pamiątkę zanim porozmawiasz po bitwie z towarzyszami nieco dalej, bo rozmowa aktywuje scenkę i kończy zadanie.

Call of Duty: WW2 - Recenzja

Dobra kampania i udany multiplayer.

Call of Duty: WW2 - wszystkie Pamiątki (mementos)

Zobacz, gdzie znaleźć pamiątki - zaczynamy od misji D-Day.

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Najnowsze

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Games with Gold maj 2018 - pełna oferta

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, Vanquish i inne.

God of War - Znaczniki informacji: Alfheim

Poznaj lokalizacje miejsc, gdzie możesz zdobyć wiadomości o świecie elfów.