Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Strategia Railway Empire ukaże się w styczniu przyszłego roku

Historia kolei.

Kalypso Media ogłosiło, że ekonomiczna strategia Railway Empire ukaże się w przyszłym roku nie tylko na PC, ale także na PS4 i Xbox One. Premiera 26 stycznia.

Dotychczas planowano debiut jeszcze w tym roku, wyłącznie na komputerach osobistych. Opóźnienie wynika najpewniej z dodania wersji konsolowych do założeń. Interesującą kwestią pozostaje, jak deweloperzy z Gaming Minds zrealizują gatunek tycoon na padach.

Lokomotyw będzie ponad czterdzieści

Twórcom na pewno nie można odmówić doświadczenia. W przeszłości niemieckie studio odpowiadało za wiele strategii ekonomicznych, takich jak Port Royale 3, Rise of Venice czy Patrician 4.

Nowa produkcja w założeniach przypomina klasyczne pozycje z serii Railroad Tycoon. Zaczynamy w latach 1830., w Stanach Zjednoczonych. „Nowy Świat" dynamicznie rozbudowuje przemysł, więc potrzebuje transportu.

Gracz zakłada więc wirtualną firmę i na przestrzeni lat - aż do XX wieku - buduje sieć połączeń, kupuje ponad 40 historycznych modeli lokomotyw, stawia dworce i zajezdnie, ale także własne fabryki i atrakcje turystyczne.

Pewną innowacją w Railway Empire jest możliwość zatrudniania pracowników, zapewniających płynne funkcjonowanie firmy. Jest też drzewko technologiczne z 300 wynalazkami i pomysłami do odkrycia, podzielonymi na pięć epok.

Cover image for YouTube videoRailway Empire - Short Trailer (EU)

Warto zauważyć, że rynek strategii tego typu - choć pozostaje niszą - to przeżywa obecnie mały renesans. Projekt Open Transport Tycoon Deluxe pozostaje aktywny już od wielu lat, ale są też nowsze pozycje: Train Fever, Transport Fever czy niedawne Machinki.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Railway Empire

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze