Elex - misje Banitów: Delikatna moc, cz. 3

Przystępujemy do Banitów. Zadania: Najważniejsza jest rodzina, Delikatna moc. 

Ostatnia część misji: Delikatna moc dotyczy nadzorcy dzielnicy - Dużego Jima. Zadanie polega na pokonaniu go na arenie walki. Jednak aby do tego doprowadzić, będziesz musiał pokonać dwóch wojowników. Dopiero wtedy zdobędziesz szacunek, dzięki któremu będzie możliwe zmierzenie się Dużym Jimem.

Na tej stronie znajdziesz opisy następujących zadań:

  • Najważniejsza jest rodzina,
  • Delikatna moc (zakończenie całego wątku).

Są one kontynuacją wątku Delikatna moc, a początek tych misji znajdziesz tutaj: Elex - misje Banitów: Delikatna moc, cz. 1.

Misja: Najważniejsza jest rodzina

  • Zlecający: William (1 na mapie: Najważniejsza jest rodzina).
  • Cel: pokonać Dużego Jima na renie.
  • Doświadczenie: 300 (za każdego pokonanego wojownika) + 100 (za ewentualne naszprycowanie Dużego Jima) + 500 (za pokonanie Dużego Jima); nagroda: 50-100 Kryształków (za każdego pokonanego wojownika) + 500 (za pokonanie Dużego Jima).

Twoim celem będzie pokonanie Dużego Jima na arenie walk (2 na mapie: Najważniejsza jest rodzina). Aby to było możliwe, najpierw musisz pokonać dwóch słabszych wojowników (Ike i Gunna). Gdy tego dokonasz, będziesz mógł wyzwać na pojedynek Jima. Podczas walk na arenie, nie można wspomagać się pomocą towarzysza.

Rozpocznij quest od rozmowy z Dużym Jimem (3 na mapie: Najważniejsza jest rodzina). Następnie wezwij na pojedynek Ike i Gunna (4 i 5 na mapie: Najważniejsza jest rodzina) - w dolnej kolejności. Niskopoziomowej postaci (poniżej 10. poziomu doświadczenia) walki na arenie mogą sprawić trudność. Dlatego wyposaż się w dobrej jakości oręż i pancerz. Gdy ich pokonasz, będziesz miał otwartą drogę do wezwanie Dużego Jima na pojedynek.

139
Mapa misji: Najważniejsza jest rodzina.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • Ike - znając umiejętność: Sugestia albo inwestując jeden lub dwa punkty nauki w zdolności charyzmy, możesz przekonać wojownika do wypicia piwa, co osłabi go w walce. Zastanów się nad tym, jeśli masz problemy z pokonaniem Ike.
  • Gunn - gdy go pokonasz, zaproponuje ci fortel, dzięki któremu osłabisz znacząco Jima. Za 500 Kryształków sprzeda ci zatruty alkohol. Jeśli podasz go nadzorcy dzielnicy, będzie łatwiej walczyło ci się z nim na arenie.
  • Duży Jim - jak łatwo przewidzieć, jest to najtrudniejszy do pokonania z przeciwników, choć gdy podasz mu zatruty alkohol (wcześniej zakupiony od Gunna), znacznie go osłabisz. Walcząc z Jimem skup się na obronie, gdyż jego broń zadanie duże obrażenia.

Gdy pokonasz Dużego Jima, porozmawiaj z nim, a misja zakończy się.

Misja: Delikatna moc

  • Zlecający: Willam.
  • Cel: wykonać wszystkie zadania związane z nadzorcami dzielnic, w ramach misji: Delikatna moc.
  • Doświadczenie: 1000 (za rozwiązanie problemu z Chloe - o ile nie zdecydowałeś się, w zamian, przyjąć Kryształków) + 500 (za rozwiązanie problemu z Dużym Jimem) + 2000 (za ukończenie misji); nagroda: 200 Kryształków (za rozwiązanie problemu z Chloe - o ile nie zdecydowałeś się, w zamian, zgarnąć doświadczenia) + 200 Kryształków (za rozwiązanie problemu z Szalonym Bobem) + 10x Plik pieniędzy Starego świata i 25x Stara moneta (za rozwiązanie problemu z Dużym Jimem) + 200 Kryształków (za ukończenie misji).

Jeśli rozwiązałeś problemy dotyczące nadzorców dzielnicy: Chloe, Dużego Jima, Blake'a i Szalonego Boba wykonując zadania:

udaj się do Williama, i zdaj mu relacje z wykonanych czynności. Otrzymasz sporą ilość punktów doświadczenia oraz nagrody.

Rozmawiając z Williamem na temat Chloe, musisz zdecydować: czy wolisz otrzymać punkty doświadczenia (1000 pkt.) - odpowiadając: „Cieszę się, że mogłem pomóc” lub chcesz otrzymasz nagrodę w postaci 200 Kryształków - wybierając kwestię dialogową: „Co z moją zapłatą?”.

140
Udaj się do William, kiedy zakończysz wszystkie zadania misji: Delikatna moc.

Dołączenie do Banitów

Po zakończeniu misji: Delikatna moc możesz przystąpić do Banitów. W tym celu porozmawiaj z Williamem. Uwaga! decyzja o dołączeniu do frakcji jest nieodwracalna - nie będziesz mógł zaciągnąć się w szeregi innego ugrupowania. Dlatego dobrze rozważ tę decyzję.

Przystępując do frakcji, wypełnisz automatycznie zadania: Na skrzydłach wolności i Przywłaszczenie cudzej własności. Otrzymasz za to 2700 punktów doświadczenia. Jako świeżo upieczony Banita uzyskasz rangę Kuriera.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami