Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Remaster L.A. Noire z kluczową zmianą w przesłuchaniach

Inny opis przycisków.

W debiutującym wkrótce remasterze L.A. Noire wprowadzono niewielką, ale kluczową zmianę do interfejsu użytkownika podczas przesłuchań.

W oryginale gracz mógł spróbować wyciągnąć informacje od podejrzanego z pomocą trzech przycisków - Truth, Doubt i Lie (prawda, wątpliwość i kłamstwo). Dla wielu osób nazwy były mylące i zdarzało się, że używając danej opcji uzyskiwali efekt odwrotny od zamierzonego.

Nowe nazwy przycisków podczas przesłuchań

W odświeżonej edycji produkcji studio Rockstar najwyraźniej postanowiło usprawnić system. Tak przynajmniej wynika z opublikowanego zwiastuna wydania zmierzającego na konsolę Nintendo Switch.

Nagranie składa się z fragmentów właściwej rozgrywki. W pewnym momencie filmu przedstawiono przykładowe przesłuchanie, gdzie przyciski Truth, Doubt i Lie zastąpiły Good Cop, Bad Cop i Accuse (dobry glina, zły glina i oskarżenie).

Warto jednak zaznaczyć, że zmiana jest bliższa pierwotnej wizji twórców. Odpowiedzialni za oryginalną wersję gry deweloperzy z Team Bondi chcieli początkowo, by opcje nazywały się Coax, Force i Accuse (zachęcenie, zmuszenie i oskarżenie).

Autorzy zrezygnowali z pomysłu, ponieważ testy wykazały, że opisy nie przypadły do gustu graczom. Postawiono więc na bardziej bezpośrednie oznaczenia, które - jak się później okazało - nie były zbyt fortunne.

Zobacz na YouTube

Nie jest jednak jasne, czy nowe nazwy przycisków pojawią się na wszystkich platformach sprzętowych, choć jest to wysoce prawdopodobne. Zwiastun ujawniający zmianę poświęcony jest wydaniu Nintendo Switch, a produkcja zmierza jeszcze na PS4 i Xbox One.

Na wszystkich wymienionych urządzeniach remaster L.A. Noire ukaże się 14 listopada.

Wersja przygotowywana z myślą o konsolach Sony i Microsoftu otrzyma ulepszoną oprawę graficzną. Nie chodzi tylko o rozdzielczość, ale także o oświetlenie czy lepiej odwzorowane chmury, a nawet dodatkowe ujęcia kamery.

Edycja Nintendo Switch nie dostanie poprawionej oprawy wizualnej, ale posiadacze platformy mogą liczyć na wsparcie dla ekranu dotykowego w trybie przenośnym oraz dla trybu kontrolerów ruchowych.

L.A. Noire debiutowało w maju 2011 roku na PS3 i X360, po wielu latach problematycznej produkcji w australijskim studiu Team Bondi. Początkowo tytuł z przełomową technologią animacji ruchów twarzy i aktorską obsadą miało wydać Sony, lecz prawa przejął Rockstar, pomagając w dokończeniu gry.

Głównym bohaterem jest Cole Phelps, powracający do Los Angeles po zakończeniu II wojny światowej. Zaczynamy jako policjant w drogówce, lecz szybko zostajemy detektywem. Głównym zadaniem jest przeszukiwanie miejsc zbrodni, przesłuchiwanie świadków i próby znalezienia winnego. Nie brakuje też strzelania i pościgów w otwartym mieście.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

L.A. Noire

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze