Elex - zakończenie: Przyszłość Magalanu

Epilog, koniec gry.

Mimo że pokonałeś Hybrydę i położyłeś kres jego rządom, nie było to ostatnie zadanie wątku głównego. Teraz, gdy dowiedziałeś prawdy związanej z działaniami antagonisty, musisz poinformować najważniejsze postacie, które do tej pory spotkałeś, jakie kolejne zagrożenie grozi planecie.

Dzięki podanej manie i wszczepionej Hybrydzie sadzonce, przekonałeś przywódcę Albów do współpracy. Jego wiedza może okazać się niezbędna w pokonaniu tych, którzy będą chcieli wkrótce zasiedlić Magalan.

Misja: Przyszłość Magalanu

  • Zlecający: Hybryda.
  • Cel: porozmawiać z kluczowymi postaciami, by opowiedzieć im, co wydarzyło się w Lodowym Pałacu.
  • Doświadczenie: 1400 (za każdą osobę, której przekażesz informacje na temat Hybrydy) + 3500 (jeśli zabijesz Zardoma) + 7000 (za ukończenie misji); nagroda: 2000 Kryształków.

Ostatnia misja gry to swoisty epilog. Udało ci się pokonać Hybrydę i namówić go do współpracy z wolnymi ludźmi. Twoje zadanie polega na rozmowie z kluczowymi postaciami, które poznałeś podczas przechodzenia gry. Za każdą rozmowę otrzymasz 1400 punktów doświadczenia (z wyjątkiem Aloisa). Musisz także zdecydować o losie Zardoma, który zdradził Jaxa. Rozmowa z niektórymi osobami zakończy się walką.

1. Tarek - wyjawi ci, gdzie przebywa Zardom.

2. Sestak - (jeśli wcześniej namówiłeś go do współpracy).

3. Thorald

4. Logan - nie będzie zadowolony z faktu, że Hybryda pozostał przy życiu. Zaatakuje cię po zakończeniu rozmowy. Walka z nim i pozostałymi Banitami jest trudna. Jako jedną z opcji rozwiązania tego podzadania, weź pod uwagę ucieczkę.

5. William - podobnie, jak Logan nie będzie zachwycony, i w konsekwencji zaatakuje cię. Gdy go pokonasz, wszyscy Banici z Fortu, od tej pory, będą do ciebie wrogo nastawieni. Z racji ilości wrogów, zaleca się ucieczkę z miasta.

6. Reinhold - podziękuję ci za pomoc w rozwiązaniu konfliktu i przekaże ci 2000 Kryształków.

7. Ulbricht (jeśli wcześniej nie zginął podczas walki w trakcie zadania: Wielka ofensywa Ulbrichta).

8. Alois - za rozmowę z nim otrzymasz 100 punktów doświadczenia.

9. Ragnar

10. Lloyd

11. Harley

12. Arx (jeśli zwerbowałeś go wcześniej jako towarzysza).

13. Zołza (jeśli zwerbowałeś go wcześniej jako towarzysza).

14. Falk (jeśli zwerbowałeś go wcześniej jako towarzysza).

15. Kaja (jeśli zwerbowałeś go wcześniej jako towarzysza).

16. Duras (jeśli zwerbowałeś go wcześniej jako towarzysza oraz nie zabiłeś go w ramach misji: Sąd).

17. Zardom - znajdziesz go w środku budynku, przed którym spotkasz kilka groźnych mutantów. Rozmawiając z nim, musisz zdecydować, czy chcesz go zabić, czy pozwolić mu odejść.

116
Mapa misji: Przyszłość Magalanu.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Gdy odbędziesz ostatnią rozmowę, obejrzyj film przerywnikowy, co zakończy cały wątek główny. Możesz wrócić do Hybrydy, by z nim porozmawiać, ale nie wniesie to nic nowego do zadania.

Gratulacje! Ukończyłeś grę Elex!

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami