Wybierając zakładkę Żołnierz w menu trybu Zombie Naziści możemy wybrać swoje przedmioty zużywalne do wykorzystania w następnej rundzie potyczek z nieumarłymi.

Przedmioty tego typu mogą zapewnić drobne bonusy, albo zaoferować nam broń, która pomoże wygrać trudną potyczkę i uratować życie całej drużynie. Dlatego należy odpowiednio je dobierać.

Nowe przedmioty zdobywamy głównie ze skrzyń z trybu zombie - a te z kolei otrzymujemy automatycznie po rozegranych rundach.

Lista wzmocnień i przedmiotów

Przedmioty zużywalne w trybie Zombie dzielą się na wzmocnienia, broń i klucze oraz zniżki, ale podział ten nie jest tak naprawdę istotny. Wszystko to możemy po prostu wykorzystać w trakcie walki z umarlakami. Poniżej opisujemy wszystkie tego typu bonusy.

  • Elektromagnes. Do jednorazowego użycia. Sprawia, że przez krótki czas otrzymujemy podwójną liczbę Woltów.
  • Totengriff (Natychmiastowe zabójstwo). Po aktywacji przez krótki czas zabijamy wrogów jednym uderzeniem saperką.
  • Taschen Voll (Maksimum amunicji). Dzięki temu wzmocnieniu, po jego użyciu wszyscy odnawiają amunicję.
  • Uberladen (Pełna moc specjalna). Posiada aż 4 użycia. Sprawia, że wszyscy mogą użyć swojej zdolności klasowej.
  • Vernichten (Atomówka). Aktywacja tego jednorazowego wzmocnienia sprawia, że giną wszyscy słabsi przeciwnicy, których widzimy.
  • Miotacz ognia. Na krótki czas zyskujemy miotacz, by rozprawiać się z przeciwnikami.
  • Bazooka. Na kilkanaście sekund możemy aktywować wyrzutnię rakiet.
  • Kupon zniżkowy. Po jego aktywacji możemy kupować wszystko w trakcie gry (przy maszynach) za 25 procent mniej Woltów.
  • Kupon na Blitzmaszynę. Aktywuje zniżkę 50-procentową, ale tylko na ulepszenia z Blitzmaszyn, a nie na kupowanie broni.
  • Gwarancja. Dotyczy różnych broni. W zależności od tego, jakiej dotyczy, taką broń wyciągniesz z tajemniczej skrzynki, którą znajdujecie podczas misji.
s2_mp64_ship_2017_11_03_17_54_58_71
Przedmioty wybieramy przed rozgrywką

Wybrać możemy dwa przedmioty zużywalne - poza tym, zawsze mamy także dostęp do autoreanimacji. Jeżeli chodzi o wybór bonusów, to polecamy przede wszystki miotacz ognia, który w późniejszych falach może okazać się nieoceniony.

Drugie wzmocnienie zależy od tego, co wyposażają nasi towarzysze. Nie warto się powtarzać, choć takie cztery miotacze ognia zawsze się przydadzą. Mimo to, dobrze skonsultować dobór przedmiotów z towarzyszami.

Kupony zniżkowe mogą wydawać się kuszące, ale Wolty i tak zdobywa się dosyć łatwo. Szczególnie, jeżeli pamiętamy, by nie kupować co chwila nowych broni - broń w gablotach na ścianach mapy, którą spotykamy później, nie zawsze jest o wiele lepsza od karabinów z pierwszych rejonów mapy. Grajmy tym, czym najprzyjemniej nam się strzela.

Problemy najczęściej powoduje obecność dużych ilości zwykłych zombie. Zalewają nas z każdej strony, sprawiając, że trudno się poruszać i rozglądać. Dlatego zawsze przyda się też Atomówka, która zdezintegruje wszystkich podstawowych przeciwników.

Reklama

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Mateusz dołączył do zespołu w 2013 roku. Jest z-cą redaktora naczelnego, opiekuje się naszym kanałem YouTube, przygotowuje artykuły i recenzje, a czasami także poradniki. Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych.

Więcej artykułów od Mateusz Zdanowicz

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Call of Duty: WW2 - Recenzja

Dobra kampania i udany multiplayer.

Call of Duty: WW2 - wszystkie Pamiątki (mementos)

Zobacz, gdzie znaleźć pamiątki - zaczynamy od misji D-Day.

Pierwszy gameplay z polskiego World War 3

Konkurencja dla Battlefielda 3 i 4?