Modyfikacja przenosi świat dwóch części Gothic do Skyrima

Z nowymi zadaniami.

Interesująca modyfikacja przenosi świat dwóch pierwszych odsłon serii Gothic do Skyrima, pozwalając eksplorować ojczyznę Bezimiennego i mordować ścierwojady.

Mod ukazał się niedawno w wersji 2.1, osobno dla standardowego Skyrima (1,25 GB) oraz dla odsłony Special Edition (1,36 GB).

1
Nie spać! Zwiedzać!

Twórcy przygotowali 32 zadania do wykonania, okraszone nawet profesjonalnymi głosami postaci. Stworzono także 52 przedmioty, nawiązujące do przeszłości cyklu Gothic.

Akcja toczy się oczywiście w Górniczej Dolinie. Okolicę opanowały bestie i plemiona orków, z którymi walczą niedobitki zakonu paladynów. Potrzebny jest nowy bohater. Ciekawe o kim mowa?

Mod Gothic Orpheus nie pozwala oczywiście przejść fabuły z dwóch pierwszych Gothiców - to byłoby chyba zbyt ambitnym założeniem. Postawiono więc na odwzorowanie świata, z wszystkimi charakterystycznymi punktami i widokami.

„Modyfikacja obejmuje zmiany w systemach rozgrywki standardowego Skyrima, by lepiej reprezentować ideały stojące za tym projektem” - zapewniają twórcy. Mowa o kilku sposobach na rozwiązanie zadań, a także o wyborach moralnych i ich konsekwencjach.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami