Elex - misje towarzyszy: Arx

Zadania: Alb renegat, Na ścięcie, Przygotowania Arxa, Uczta, Główne wejście.

Wyrzucony z Xakoru Alb, Arx, może zostać twoim towarzyszem. Chce się zemścić na swoich dawnych sojusznikach, a tym samym pozbyć się osób, które na niego polują. Arx walczy wręcz za pomocą wielkiego młota, a w walce dystansowej używa karabinu energetycznego. Wiąże się z nim ciekawy wątek fabularny, którego poznanie wymaga trochę wysiłku.

Arxa spotkać można niedaleko Miasta pod Kopułą, w budynku (1 na mapie: lokalizacja Arxa), który znajdziesz przy głównej drodze, prowadzącej od Konwertera w Edanie na północ.

086
Mapa: lokalizacja Arxa.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Misja: Alb renegat

  • Zlecający: Arx.
  • Cel: porozmawiaj z Arxem.
  • Doświadczenie: 500.

Porozmawiaj z Arxem, którego znajdziesz niedaleko Miasta pod Kopułą. Misja zakończy się, gdy zgodzisz się mu pomóc w zabiciu Albów, którzy go prześladują (misja: Na ścięcie). Po zakończeniu rozmowy będziesz mógł przyłączyć do drużyny nowego towarzysza.

087
Miejsce, gdzie przebywa Arx.

Misja: Na ścięcie

  • Zlecający: Arx.
  • Cel: dostarczyć Arxowi trzy głowy Albów: Polluxa, Tiraza oraz Bartoxa.
  • Doświadczenie: 1000 (za odciętą głowę Polluxa) + po 2000 (za odciętą głowę Bartoxa i Tiraza) + 2000 (za ukończenie misji).

Twoim zadaniem jest zabicie, a następnie odcięcie głowy Albom, którzy polują na Arxa. Swoje cele znajdziesz w różnych częściach Magalana. Pamiętaj o każdorazowym odcięciu głowy, gdy pokonasz: Polluxa, Tiraza oraz Bartoxa.

  • Pollux (1 na mapie misji: Na ścięcie) - znajdziesz go w północnej Abessie. Stoi niedaleko drewnianego mostu. Będzie go chroniło dwóch albskich żołnierzy. W drodze do Polluxa możesz natrafić na patrole Albów, wśród których możesz spotkać kolosa bojowego. Walka z nimi nie jest konieczna, więc możesz ich ominąć.
  • Bartox (2 na mapie misji: Na ścięcie) - znajdziesz go przy teleporcie: Przełęcz południowa. Posterunek jest silnie chroniony przez kolosy bojowe oraz Albów strzelającymi ognistymi pociskami. Najlepiej będzie, gdy udasz się tam od północnej strony. Wtedy masz możliwość wywabienia Bartoxa (nie będziesz musiał pokonywać wszystkich wrogów), i rozprawienia się z nim bez udziału wojsk albskich.
  • Tiraz (3 na mapie misji: Na ścięcie) - znajdziesz go w zachodniej części Ignadonu. Jego obstawa składa się z dwóch albskich żołnierzy. Po drodze możesz natrafić na wiele stworzeń, w tym Kamienne szpony i Skexy.
088
Mapa misji: Na ścięcie.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Kiedy zabijesz wszystkich Albów i zdobędziesz ich głowy, porozmawiaj z Arxem. Po każdej wręczonej głowie zdradzi ci tajemnice:

  • kod do drzwi konwertera w zachodniej Abessie: 3210,
  • kod do schowka w konwerterze w Ignadonie: 4486,
  • kod do konwertera we wschodnim Xakorze: 0666.

Gdy dostarczysz Arxowi wszystkie głowy, misja zakończy się. Twój towarzysz odejdzie, ale poprosi cię, żebyś się z nim spotkał. Jeśli Matecznik jest twoją siedzibą, to znajdziesz go w piwnicy budynku - tam gdzie zawsze stoi Lloyd.

Misja: Przygotowania Arxa, Uczta

  • Zlecający: Arx.
  • Cel: odnaleźć posiłek zawierający elex.
  • Doświadczenie: 200 (za porozmawiania z Arxem na temat posiłku) + 200 (za ukończenia zadania).

Arxa znajdziesz w obozie, gdzie przebywają towarzysze (prawdopodobnie będzie to Matecznik). Udaj się do piwnicy, położonej pod budynkiem, gdzie zazwyczaj przebywa Lloyd. Porozmawiaj z Arxem - zaprosi cię do wspólnego ucztowania. Poczekaj chwilę, podejdź do stołu, a rozpocznie się scenka przerywnikowa.

Okaże się, że twój towarzysz jest kanibalem. Podczas kolejnej rozmowy możesz zaatakować Arxa, jednak to rozwiązanie pozbawi cię jego towarzystwa i anuluje aktualne zadanie (otrzymasz za to - 1400 pkt. doświadczenia). Lepszym rozwiązaniem będzie przekonanie go, że powinien przestać jeść ludzi (opcja: Negocjacja). Umożliwi ci to kontynuowanie wątku.

089
Z rozmowy z Arxem w piwnicy dowiesz się, że jest kanibalem.

Porozmawiaj z Arxem na temat cyklopa, którego zabicie, pozwoli zdobyć serce z wysoką zawartością elexu (misja: Główne wejście). Zadanie: Uczta zakończy się, dopiero gdy dostarczysz posiłek swojemu towarzyszowi (po ukończeniu zadania: Główne wejście).

Misja: Główne wejście

  • Zlecający: Arx.
  • Cel: zabić cyklopa, w celu zdobycia jego serca.
  • Doświadczenie: 400 (za pokonanie Potężnego Cyklopa) + 800 (za zabranie serca cyklopa) + 2000 (za ukończenie zadania).

Jeśli namówiłeś Arxa, aby zaprzestał praktyk kanibalskich, opowie ci o pewnym cyklopie, którego serce posiada wysoką zawartość elexu. Udaj się w miejsce, gdzie przebywa ten boss (na południe od Fortu). Najpierw rozpraw się z pomniejszymi mutantami, tak aby nie przeszkadzały ci podczas walki z Potężnym cyklopem.

090
Utrzymuj cyklopa na dystans.

Zobacz też:

Z bossem walcz na dystans. Dobrze sprawdza się ognista Magiczna Pięść. Ogień zabiera sporo obrażeń cyklopowi, który jest wolny i będzie podążał za tobą, rzadko atakując z dystansu. Gdy go pokonasz, zabierz jego serce i oddaj je Arxowi. Zakończysz w ten sposób zadania: Uczta oraz Główne wejście.

Arx zapyta cię, czy nie chciałbyś skosztować posiłku. Jeśli się nie zgodzisz, nie będzie zadowolony twoją postawą i stosunki między wami się pogorszą. Jeżeli wyrazisz zgodę, wasze relacje wejdą na wyższy poziom. Niezależnie od decyzji Arx wróci do obozu, gdzie będziesz mógł go z powrotem zwerbować.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami